Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Photoshop CC na dlanu

Photoshop CC na dlanu

Creative Suite CS2 bez tajni

Creative Suite CS2 bez tajni

Dizajn: Kada reklame imaju jedra i kada nisu prijatne za gledanje - Green Advertising

Pregleda (30 dana / ukupno): 9 / 2673

Folksvagen i auto eko-pogon

Odgovor da li auto ikada može da postane eko-prijatelj:

Prijatna reklama - može ali samo za prijatne stvari

Kada ste na reci i vidite tome plastike, prljavštine, boju reke koja je bolesna, normalno da se ne možete osećati dobro. Kada biste kreirali reklamu o zagađenosti voda, da li reklama treba da bude prijatna? Pa, nije dobro da je prijatna. Mora da bude neprijatna kao što bi bilo i pijenje talve vode:

Ja brinem - da li ima dovoljnu težinu

Neprekidno zagađivanje je kao udarac aviona u zgradu u kojoj žive ljudi. Kada daleko od svoga stana vidite kako iz dimnjaka izlaze otrovi, ipak mi živimo na istoj Zemlji koja se okreće. Posle slike na televozoru, i izduvni gasovi će doći do nas, malo pomešani sa ostalim, ali će doći.

Kada kažemo da brinemo, da li to ima dovoljnu težinu:

Reklama  Legambiente, Italijanske organizacije.

Kada započnete neki zelen posao, vi rešavate nekoliko problema, imate posao od koga živite i pomažete da Zemlja duže bude dobro mesto za život. Zato smo i objavili knjigu: Revolucija čistih tehnologija.

Posetite Green Advertising ako vas interesuju reklame koje su posvećene ZELENOJ planeti.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272