Rezultati istraživanja društvenih medija iz Universal McCann-a koji su se pojavili u AdWeek-u su veoma iznenađujući. Ovi rezultati pokazuju da potrošači u SAD i Zapadnoj Evropi vole da gledaju sadržaje koje su kreirali drugi, dok ljudi u Aziji više vole sami da kreiraju sadržaje.
1. Bez obzira na popularnost Facebook-a i MySpace-a, ostale države premašile su SAD u priključivanju društvenim mrežama. Procenjuje se da je na društvene mreže priključeno oko 75 procenata populacije zemalja kao što su Filipini, Mađarska, Poljska i Meksiko, dok je priključeno samo 43 procenata populacije SAD-a.
2. Otprilike četvrtina Internet korisnika u Americi su aploudovali video na sajt kao što je YouTube. U Brazilu, 68 posto korisnika je postavilo video sadržaj. U Indiji, Kini, Meksiku i Filipinima, oko 50 procenata korisnika deli video sadržaje. Rezultati su slični i za deljenje fotografija, gde je malo manje od polovine korisnika u SAD aploudovalo fotografije, što je daleko iza Južno Američkog i Azijskog tržišta.
3. Blogove u SAD-u čita malo više od 60 procenata korisnika Interneta, a 26 procenata je i kreiralo sopstvene blogove nasuprot 70 procenata Internet korisnika koji kreiraju blogove u Južnoj Koreji i Kini. Korisnici u Azijskim državama više čitaju blogove: 92 procenata Južnokoreanaca. U Kini, 88 procenata korisnika čita blogove.
Nismo sigurni za druge Azijske države ali smo saznali da je više od 50 procenata korisnika Interneta u Indiji aploudovalo video na YouTube.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||