Microsoft Brend gubi kredibilitet?

 

 

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Email

 

Pregleda (30 dana / ukupno): 7 / 1049

PC World je objavio interesantan članak vezan za pitanje da li Microsoft gubi kredibilitet. Prema studiji koju je sproveo CoreBrand, Microsoft je završio na 59 poziciji na listi 100 najmoćnijih kompanijskih brendova u SAD-u.

Ovakav rezultat je dobijen na osnovu ankete koja je sprovedena na uzorku od 12,000 biznismena u SAD-u kojima su postavljana pitanja vezana za reputaciju, percepciju menadžmenta i investicioni potencijal najuspešnijih kompanija u SAD-u.

Da li je 59 od 100 tako loš rezultat? U normalnoj situaciji nije. Ulazak na bilo koje mesto u prvih 100 je veliko dostignuće, ali pre 3 godine Microsoft se opušteno baškario na 11. mestu ove liste. Od tada su pali 48 mesta niže, i najverovatnije su firma koja je najviše pala od svih koje se nalaze na ovoj listi.

Čvrsto ustoličene na prvih 10. mesta nalaze se sledeće kompanije:

  1. Coca-Cola Company
  2. Johnson & Johnson
  3. Hershey Foods
  4. Harley-Davidson
  5. Hallmark Cards
  6. Campbell Soup
  7. UPS
  8. FedEx
  9. Colgate-Palmolive
  10. Starbucks

Što se tiče kompanija u kategoriji računara samo IBM, Microsoft, i Toshiba su ušli u prvih 100. IBM se trenutno nalazi na 18. mestu (pao je za 5 mesta od 2004. godine), Microsoft je na 59. mestu (pao je za 48. mesta od 2004. godine), i Toshiba je na 71. mestu (popela se za 32 mesta od 2004. godine).

Šta vi mislite, zašto Microsoft tako brzo pada? Da li zato što guraju svoje šapice u preveliki broj raznih tržišta, i tako zamagljuju granice onoga što njihov brend predstavlja?

Ne verujem da će situacija biti bolja kada Bill Gates prestane aktivno da učestvuje u radu kompanije.

 

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar