Prosvetljenje je došlo dvadesetak godina kasnije, kada je video fotoaparat kao kreativni alat.
Nakon što mu se probudio apetit za umetnošću postao je grafički dizajner te je proveo pet godina grifički dizajnirajući stvari. To je bilo cool. I dobro je išlo. Međutim, kada je za neke klijente radio fotografije, primećen je i odlučio je da se uozbilji. Tako je izvadio aparat iz usta i počeo da klikće. Često.
Danas, nakon saradnje sa Nike, State Farm Insurance, Cosmopolitan, Marie Claire i Lamborghini, Nik brzo širi svoju foto filozofiju.
Kao zakletom zagovorniku življenja za momente, fotografija mu savršeno odgovara. Oko dizajnera neprestano traži onaj savršeni momenat koji govori hiljadu reči. U toj potrazi obilazi svet. Ljubav prema putovanjima nedavno se sudarila sa njegovom karijerom pa je objavio i prvu knjigu Photo Trekking. Takođe ga je preselila iz LA u NY. Napustio je lepo vreme i tropske pajsaže radi ludaka iz metroa i urbanih nebuloza.