Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Unity 5.x By Example

Unity 5.x By Example

Blender 3D Basics Beginner's Guide Second Edition

Blender 3D Basics Beginner's Guide Second Edition

Šta je to u nekim igrama što inače fine ljude pretvara u crvenooke zombije?

Pregleda (30 dana / ukupno): 3 / 1103

Američka Medicinska Asocijacija još nije spremna da zavisnost od kompjuterskih igara rangira tame uz rame sa zavisnošću od kockanja, ali sigurno ste čuli razne priče vezane za ovaj problem, a neke su prilično zastrašujuće.

U Južnoj Koreji jedan čovek igrao „StarCraft” to smrti. Tu je i par iz Rina koji je zapostavio svoju decu zbog igranja igre „Dungeons & Dragons Online.” Svet igrača priznaje adiktivnu prirodu ovih igara, dok je svet psihologa još uvek ignoriše.

Ono što treba saznati je kako igre postaju zavisnost. Šta je to u igrama kao što su „World of Warcraft,” „EverQuest” ili „Call of Duty” što pretvara dobre ljude u crvenooke zombije koji zaboravljaju da plate svoje račune. Da se igre razvijaju tako da postanete zavisni od njih?

„Da, naravno. Glavni cilj u razvoju jedne igre je baš to,” kaže Džejson Kapalka, ko-osnivač kompanije za razvoj igara PopCap.

On i njegov tim prave „Peggle” i “Bejeweled” – igre koje ne zahtevaju posvećenost od  40 sati nedeljno. Model poslovanja kompanije, kao i većine sitnijih kompanija za razvoj igara je „probaj pre nego što kupiš.” Zato je važno upecati igrače igrom što brže kako bi stvarno kupili igru.

Ceo tekst

Pripremio: Marko Kusurović

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272