Na YouTube-u ne samo da je predstavljen ogroman broj ljudi, već su i različiti brendovi predstavljeni svojim video klipovima.
Nedavno je Custom Communication Ltd izVelike Britanije koji je specijalizovan za društvene medije, sastavio listu top 10 brendova na YouTube-u.
Sledi lista top 10 brendova na YouTube-u.
- Nike - ” Ronaldinho: Touch of Gold” - viđen 22,838,929 puta
- Pepsi - “PEPSI (Britney Spears, Beyonce, Pink - We Will Rock You)” - viđen 14,491,813 puta
- McDonalds - “Fast Food Freestyle” - viđen 11,822602 puta
- Coca-Cola - “Diet Coke + Mentos = Human experiment” - viđen 8,651,351 puta
- Unilever - “Dove Evolution” - viđen 6,806,502 puta
- Disney - “Internet is for Porn (requires adult verification by YouTube)” - viđen 3,308,799 puta
- Budweiser - “Banned Super Bowl 2007 Bud Commercial” - viđen 2,204,028 puta
- Microsoft - “Microsoft Surface Parody” - viđen 2,098,435 puta
- IKEA - “Banned Commercial - Swedish Midsummer” - viđen 1,519,859 puta
- Toyota - “Top Gear: Killing a Toyota Part 1” - viđen 1,178,365 puta