Twitter je postao idealna alatka za upznavanje sa različitim mišljenjima, varijantama. 140 karaktera nije malo, ako ima šta da se kaže.
Naravno, kao prvo morate da imate otvoren Twitter nalog. Ako nemate posetite Twitter.
Možete da pratite i komentarišete one koji pišu o vinu. Možete da kreirate svoj nalog koji će asocirati na vino.
Kao što je kreiran @WineTwits.
Ovo je odličan primer da jedan Twitter nalog koristite za promociju drugog Twitter naloga, u ovom slučaju tvitova vezanih za sport.
Pitanje: Koji sport najviše upražnjavaju ljubitelji vina? Preskakanje gajbi piva.
Ako želite da pretražujete sve tvitove koji su vezani za vino, posetite Search.Twitter.
i proćićete mnogo tviteraša koji upravo pričaju o vinu.
Na primer, Kada je pravo vreme za investiranje u vinu, članak koji je objavljen u New York Times-u. LINK.
Jedan tvit nas upućuje na OpenZine gde možete da kreirate svoj magazin o vinu ili bilo čemu drugom. Link.
I dok ste slušali pesmu grupe UB40, crveno, crveno vino, na pretraživaču tvitova se pojavilo još 37 novih, za samo par minuta.
Počnite, istražite.
Pazite gde ste spustili čašu vina, da se ne bi izlila po tastaturi.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||