Pojavili su se problemi sa aktivacijom iPhone-a
Lansiranje iPhone je došlo i prošlo, događaj velikih proporcija koji nije prošao bez incidenata. Udaljena aktivacija telefona putem iTunes-a je nešto novo, nešto što do sada nije pokušano i pošto je to veliki korak napred, izazvao je probleme za neke potrošače. Problem je dvostruki.
Prvo, sam proces aktivacije izgleda da ima nekoliko problema. Neki korisnici su aktivirali svoje uređaje i pokrenuli ga za nekoliko minuta, dok su drugi trebali da čekaju nekoliko sati, ali je stvarni problem kod onih korisnika koji ni posle 12 sati ni dalje nisu aktivirani. Da bi stvar bila još gora, AT&T ih je informisao da aktivacija može da potraje dodatnih 36 sati. Ovo nije problem koji se javlja kod korisnika koji se prebacuju sa drugih operatera koji su usporavali proces aktivacije, već problem koji se javio i kod nekih AT&T korisnika kao i kod nekih korisnika koji se prebacuju sa drugih mreža. Nejasno je šta je tačno prouzrokovalo problem u procesu aktivacije kod ovih ljudi, ali je očigledno da će AT&T-u trebati vremena da ispravi grešku.
Drugo, iPhone je praktično neupotrebljiv dok se ne aktivira. Uređaj neće raditi ništa bez aktivacije, samo će vam omogućiti da pozovete brojeve za hitne slučajeve. Stoga, oni koji imaju problema sa procedurom aktivacije su jedno ostavljeni sa beskorisnom grudvom tehnologije. Ovo je verovatno veći od dva problema, pošto nestrpljivi korisnici ne mogu da upotrebe nijednu funkciju uređaja dok čekaju da se svi problemi otklone.
Za probleme sa aktivacijom se uglavnom krivi veliki broj aktiviranja koji se odigrao u isto vreme, ali izgleda da to nije jedini problem. Sistem ne može biti opterećen danas kao što je bio juče, jer su telefoni već prodati, a nesrećni kupci i dalje čekaju.