Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Botanika

C++ Visual C++ C#

Cloud

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Geografija

Geologija

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL Server

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Posao

Ukupno: 194, strana 5 od 10

Kako izgledaju otkačeni radni prostori

 

 

 

Kada provodite po nekoliko sati dnevno gledajući u monitor računara, prostor u kojem radite mora da bude raznolik. U ovom članku prikazaćemo neke radne prostore koji su interesantni. Većina ovih radnih prostora uključuje više monitora a neki uključuju i više operativnih sistema. Da li je vaš radni prostor nalik na neki od sledećih? Recite nam u komentarima!
 
   

Kako izgledaju vrhunske radne prostorije

 

 

 

Šta čini privlačnim neki radni prostor? Koverta koju dobijete svake dve nedelje. Ali osim toga, atraktivnost radnog prostora se svodi na dizajn i atmosferu. Pored toga, mi volimo cigle i prozore. Puno, puno cigli. Nakon što smo proveli neko vreme na Office Snapshots, odlučili smo da vam predstavimo najbolje radne prostore u svetu informatike. Tocquigny Six Apart Pixar Netflix HQ Googleplex Google-ove prostorije u Cirihu Digg-ove prostorije
 
   

Kako se pravi sendvič - Mekdonald patent

 

 

 

Na Wikipediji možete da pročitate sve o patentima. Link. Na Wipo sajtu, svetskoj organizaciji za intelektualnu svojinu, možete da pročitate Kako se, od kojih sastojaka i kojim aparaturama pravi sendvič. Ovo je dijagram, koji naravno mora da se poštuje. Vest smo pročitali na sajtu AgainstMonopoly. Monopol korumpira. Apsolutan monopol korumpira apsolutno. Na kraju, kriza je. Evo jedne karikature, o tome gde gori a gde se gasi. U Delta sitiju, na poslednjem spratu, najveća gužva je uvek kod Mekdonalda. Prijatno.  
 
   

Kako se računari koriste na poslu

 

 

 

U današnje vreme, vreme široke primene računara, većina preduzeća ima računare koji mogu doprineti njihovom poslovanju. Računari na  poslu se mogu koristiti na različite načine, ali osnovna namena im je da povećaju produktivnost radnika kroz lakšu međusobnu saradnju, komunikaciju i razmenu ideja. U malim preduzećima ovo povećanje produktivnosti možda nije toliko veliko i lako merljivo, ali u velikim kompanijama povećanje produktivnosti kroz upotrebu računara može da omogući znatno smanjenje troškova, povećanje profita, brži i efikasniji rad, kao i oslobađanje radne snage za kreativnije poslove. Situacije gde računar može biti prikladniji od osobe za izvođenje poslova Postoji veliki broj situacija u kojima su računari prikladniji za obavljanje poslova. Sve one situacije i aktivnosti (intelektualne ili ručne) koje mogu da budu izvršene praćenjem eksplicitnih pravila, to jest, u kojima se obavljaju neki rutinski poslovi (ispunjavanje formulara, kalkulacije, biranje ili sortiranje, skup poslova koji se ponavljaju) idealne su za angažovanje računara. Na taj način smanjuje se potreba za radnicima koji obavljaju ove rutinske zadatke. U ekonomskom žargonu, računari i radnici koji izvršavaju rutinske zadatke su "zamene", sa tom razlikom što će ove rutinske zadatke računar obaviti višestruko brže i preciznije od čoveka. Pored toga, računari povećavaju produktivnost radnika tako što ih oslobađaju za obavljanje nerutinskih zadataka koje računari ne mogu da obavljaju, kao što su rešavanje problema i složene komunikacione aktivnosti, kao što je formiranje i testiranje hipoteza, medicinske dijagnoze i upravljanje drugima. U ekonomskim terminima, računari koji obavljaju rutinske poslove i ljudi koji obavljaju nerutinske poslove se međusobno dopunjuju. Načini korišćenja aplikacija u poslovanju Poslovni program je bilo koji program koji pomaže u povećanju produktivnosti poslovanja ili merenju produktivnosti poslovanja. Ovaj termin obuhvata ogroman broj varijacija upotrebe i programa unutar poslovnog okruženja i može da bude kategorizovan na sledeći način: Poslovni programi malih firmi se generalno sastoje od kućnih programa za knjiženje i kompleta za kancelariju kao što su Microsoft Office i OpenOffice. org. Preduzeća srednje veličine, ili SME, imaju širi raspon programa koje koriste, kao što su programi za knjiženje, programi za saradnju između zaposlenih, programi za upravljanje odnosima sa klijentima, programi za upravljanje ljudskim resursima, programi za upravljanje zajmovima, programi za kupovinu, programi za servise i drugi programi za poboljšanje produktivnosti preduzeća. Poslednji segment obuhvata programe na nivou kompanija, kao što su programi koji služe za planiranje resursa kompanije, upravljanje sadržajima kompanije, upravljanje poslovnim procesima i upravljanje kružnim tokom proizvoda. Ovi programi su ekstenzivni i često dolaze sa modulima koji ili dodaju izvorne funkcije ili inkorporiraju funkcionalnost programa drugih proizvođača.
 
   

Kalendar za 2009. godinu - gde svaki dan može da se sagori i ode u prošlost

 

 

 

Ukrajinski dizajner Yurko (Юрко Гуцуляк) Guculjak. Pošao je od osnovne ideje da je svaki dan u godini nešto što u našem životu upali vatru. Jeste godina prošla, ali se lepo može primeniti i na 2009. koja dolazi. Oni koji vole da idu ispred svog vremena, početkom godine, pale vatre iz decembra. Vreme ne leti, vreme nas sagoreva, vreme u nama pali vatre.
 
   

Kampanja "Green Point" na "Mobile Festu" - prikupljanje mobilnih i fiksnih telefona za reciklažu na Novosadskom sajmu

 

 

 

Posetioci "Mobile Festa" moćiće na punktovima "Green Point" da predaju na reciklažu svoj stari mobilni ili fiksni telefon i za to dobiti poklončić. "Green Point BIS IT" reciklažnog centra će biti postavljen od 27. do 29. maja 2008. godine, tokom Mobile Festa u periodu od 10h do 18h. Veza: www. ekapija. com
 
   

Kepler će tragati za životom sličnim onom na Zemlji - Zašto ne za nekim drugim

 

 

 

Kepler traži ono što ima na Zemlji Ako se okrene ka Zemlji, moćiće da snimi prašinu na cipelama. Ipak, ima rezultata. Ovo su prvi snimlci vanzemaljaca. Vanzemaljci sa crno-bele planete pozdravljaju Zemljane   Kupamo se ali je more hladno Link. Vanzemaljci sa turističke planete poručuju da dođemo za 2 meseca jer je more još hladno. Ako ste gladni, zaobiđite nas Poruka koju smo upravo dobili: "Ako ste gladni, zaobiđite nas. Pre vas su bili neki drugi, i sve nam pojeli.  Predstavili su se kao prijatelji. " Link. Ako tražimo isto, isto ćemo i dobiti.  
 
   

Knjiga - prva džepna - kradljivica knjiga - Samsungov čitač e-knjiga - Knjiga plovi morem

 

 

 

Prva džepna knjiga 1935. godine 1935. - U Velikoj Britaniji je objavljena prva džepna knjiga, "Penguin book", prema ideji Alena Lejna da napravi "knjigu koja će imati cenu kao 10 cigareta". Prva knjiga bio je "Arijel", Andrea Moroa. Pošaljite nam sliku prve džepne knjige ako ste je negde pronašli i mi ćemo vam pokloniti jednu našu džepnu knjigu. Kradljivica knjiga Smrt nikada nije imala toliko posla. Devetogodišnja Lizel živi sa svojom starateljskom porodicom u Ulici Himel. Roditelje su joj odveli u koncentracioni logor. Lizel krade knjige. Ovo je njena priča i priča o stanovnicima njene ulice, kada su bombe počele da padaju. Link ka knjizi i korpi za naručivanje. Haljine za spolja i knjige za unutra Knjižara je u Knez Mihailovoj. "Akademija" Između knjiga haljine. Kreatorka Aleksandra Pavlović izlaže. Možete da obučete haljinu. Možete da kupite knjigu. Da li možete da izađete iz knjižare sa haljinom i knjigom? Samsungov čitač e-knjiga Kako miriše "odštampana" stranica u čitaču knjiga u elektronskom formatu? Samsung je na tržište izneo novi čitač dijagonale 5 inča, SNE-50K. Sa jednim punjenjem baterija, može da se pročita preko 4000 stranica. Link. Knjiga plovi morem Brod knjižara. Hrvatski kulturni MasterCard Brod Knjižara započeo je svoju ovogodišnju, treću po redu, turneju po Jadranskoj obali od Krka do Makarske od 18. do 31. jula, saopšteno je iz Brod knjižare MasterCard. Brod Knjižara ove godine plovi sa sedam tona knjiga, s više od dvije hiljade naslova, 13 hrvatskih izdavača i više od 50 pisaca, književnika i pesnika koji će boraviti i biti gosti na Brodu knjižari. Link. Link. Ministarstvo kulture plaća u pola cene Podsećanja radi, izdavači koji su učestvovali u otkupu potpisali su prvi ugovor koji im je garantovao da će za oko 150. 000 otkupljenih knjiga dobiti nešto više od 98 miliona dinara, ali je Ministarstvo kulture, posle rebalansa budžeta, upola smanjilo ugovoreni iznos i na adrese izdavačkih kuća naknadno poslalo novi ugovor, iako su primerci knjiga već uveliko na policama 175 biblioteka u Srbiji i jedne na Hilandaru.  Kompletan članak u Borbi. Borba na Twitteru. Prvi broj redizajnirane Borbe izašao je 15. Januara 2009. godine. Vest je ono što smeta, sve ostalo je reklama.  
 
   

Knjiga posle posla - Crvenkape, kuće, kiša i ljubavnici

 

 

 

U inat kiši Kada je neko zabavan, onda ne vidite kišu. Ako je vidite, ne osećate je. Ako je osećate, uživate što ste mokri. Da li je smešno kada padne ledena kiša? Link ka knjizi i korpi za naručivanje. Povratak kući Gde se vraćate kada se vraćate? Link. Link ka knjizi i korpi za naručivanje. Sve crvenkape su iste Ova Kampari Crvankapa vuka drži na lancu. Link. Link ka knjizi i korpi za naručivanje. PRIJATELJI, LJUBAVNICI, ČOKOLADA Prijatelji su prijatelji, dok ne postanu ljubavnici. Na kraju, ipak, ostaje, čokolada. Kada sa nekim igrate partiju šaha koji je napravljen od čokolade, onda zaista "JEDETE" protivnikove figure. Link. Link ka knjizi i korpi za naručivanje.
 
   

Knjiga posle posla - Kaluđer koji je prodao svoj Ferari

 

 

 

Kaluđer koji je prodao svoj ferari je priča o tome kako da ostvarite svoje snove i uzmete sudbinu u svoje ruke. To je priča o vrhunskom advokatu Džulijanu Mentlu, koga je trka za uspehom i novcem dovela do skoro fatalnog infarkta usred završne reči u prepunoj sudnici. Taj bliski susret sa smrću naterao ga je da razmisli o svom životu, o tome čemu zaista teži i šta je suština života i sreće. U potrazi za tim odgovorima odlazi na jedno neobično putovanje, u visine Himalaja među mudrace Sivane, gde započinje njegov nov, jednostavan život pun vedrine. Cena u knjižarama: 562. 00 dinara Cena kod nas: 462. 00 dinara Link za naručivanje. Link za naručivanje. Spasite Zemlju - vozite Ferari Pročitajte interesantan članak o tome kako možete da pomognete majci Zemlji ako vozite Ferari. Link.
 
   

Knjiga posle posla - Šta sija iz vodovodnih cevi - Čitač i kradljivica knjiga su se udružili

 

 

 

Vodoinstalaterska lapma Pisanje ili čitanje može da počne. Link. Čitač Knjiga je pisana tako da se čita sa zadovoljstvom i napetošću detektivske proze, a deluje kao etička studija u kojoj ljubavi i zločin predstavljaju dva dela iste priče.   Link ka knjizi i korpi za naručivanje. Kradljivica knjiga Smrt nikada nije imala toliko posla. Devetogodišnja Lizel živi sa svojom starateljskom porodicom u Ulici Himel. Roditelje su joj odveli u koncentracioni logor. Lizel krade knjige. Ovo je njena priča i priča o stanovnicima njene ulice, kada su bombe počele da padaju. JEDNA VAŽNA NAPOMENA: Ovu priču pripoveda Smrt. Link ka knjizi i korpi za narućivanje.    
 
   

KNJIGA ZA DANAS: USPOSTAVITE RAVNOTEŽU - 9 principa uz pomoć kojih ćete stvoriti navike po svojoj želji

 

 

 

USPOSTAVITE RAVNOTEŽU - 9 principa uz pomoć kojih ćete stvoriti navike po svojoj želji Izdanje: Leo Commerce U ovom inspirativnom delu, najprodavaniji autor i predavač Dr Vejn V. Dajer pokazuje vam kako da povratite ravnotežu u svom životu nudeći vam 9 principa uz pomoć kojih ćete dovesti u red svoje misli da biste mogli da budete u kontaktu sa svojim najvećim željama. Zamislite skalu vage čiji se jedan kraj spustio do zemlje, a drugi – na kome se nalazi predmet vaše želje – kako je prkosno podignut. Ova skala predstavlja meru vaših misli. Da biste povratili ravnotežu koja je karakteristična za sve u našem univerzumu, moraćete da usvojite velike misli da bi se poklopile sa vašim željama. Godišnja doba oslikavaju harmoniju života. Zima, na primer, prolazi a pupoljci se pojavljuju. Ova ravnoteža se javlja zbog potrebe da se drveće odmori, i zato jesen stiže na vreme i pomaže drveću da se pripremi za predstojeći period odmora. Ova knjiga vođena je idejom da smo mi svi značajan deo ovog kreativnog procesa i da u sebi nosimo sve ono što nam je potrebno da stvorimo sve što poželimo samo ako prepoznamo i ispravimo misli koje su izgubile svoju ravnotežu. Knjižarska cena: 270. 00 dinara Cena kod nas: 189. 00 dinara
 
   

Ko je šeik kada govorimo o benzinu, oni koji ga vade ili oni koji ga opterećuju nametima?

 

 

 

Država je šeik iznad šeika Posle dvanaestog poskupljenja derivata i „evro“ dizel je među najskupljim u ovom delu Evrope. Tako u litru ovog derivata, koji košta 102,59 dinara, akciza i PDV „jedu“ 45,65 dinara, a na izlasku iz rafinerije „evro“ dizel košta skoro 52. 00 dinara. Šeik - 52. 00 dinara Država - 45,65 dinara. Link ka detaljnoj vesti. Ovo je još jedan dokaz da biti proizvođač i nije nešto. Bolje je napraviti državu nego preduzeće. Knjiga o mikrobima - The Invisible Kingdom Da li je država mikrob čije se delovanje ne vidi?   Znači, imamo one koji se vide. Imamo i one koji se ne vide. I jedni i drugi su opasni. Link. Knjiga posle poskupljenja - Čudo u brzim motorima Link ka knjizi i kopri za naručivanje.
 
   

Komunikacija i aktivnosti posle prodaje

 

 

 

Customer Relationships Management Kada već stekne kupca, firma treba da učini sve da ponovljena prodaja bude lakša. Kupac je već upoznat sa firmom i njenim proizvodima i već ima predstavu koja budi određene asocijacije. Aktivnosti koje se preuzimaju posle prodaje u mnogome određuju da li će te asocijacije biti pozitivne ili negativne. Ponovo do izražaja dolazi upotreba informaciono-komunikacionih tehnologija koje omogućavaju primenu CRM sistema (Customer Relationship Management) koji upravlja odnosima sa kupcima. Dakle, imamo mogućnost da upravljamo odnosima sa kupcima. To je jedna od najsnažnijih odrednica elelktronskog poslovanja. CRM je nova, zvučna reč i najnoviji i prilično interesantan fenomen poslovne arene. Suštinski navodi misli na poslovanje na globalnom nivou i predstavlja uslov opstanka na tržištu novog milenijuma. Osnovni zadatak CRM-a je prikupljanje informacija iz svih izvora unutar organizacije (protokoli i procedure) ali i van organizacije (u vidu reakcija kupaca i konkurencije) sve u cilju pružanja jedinstvene slike o svakom pojedinačnom klijentu, u realnom vremenu. Ovo omogućava zaposlenima u preduzeću koji direktno komuniciraju sa klijentima (npr. onima u odeljenju prodaje, tehničke podrške ili marketinga) da na osnovu baze podataka o kupcu (profila kupca) donose brže ispravne odluke i tako kvalitetno usluže kupca. CRM je složen sistem kontrole odnosa između kompanije i kupaca. CRM služi da kupca dovedemo u stanje zadovoljstva, fasciniranosti i oduševljenja jer je kao takav mnogo otvoreniji za nove ponude odnosno ideje. Tehnološki aspektiCRM nije pojedinačna transakcija! To je način rada gde se posluje tako da sve poslovne aktivnosti budu usmerene ka kupcu (customer-oriented) i to u svim nivoima organizacije. CRM je konzistentan sistem. Profil korisnika je poznat na svim prodajnim mestima. CRM proces se oslanja na tri segmenta:Tehnologija je osnovno što bi sve kompanije koje se opredele za organizovani CRM trebalo da obezbede. Ova tehnologija mora da bude dovoljno laka za korišćenje, da vodi unapređenju poslovnih procesa i da omogućava pravovremeno informisanje zaposlenih. Tehnološki deo CRM procesa najčešće jesu softverske alatke (CRM aplikacije), koje su samo podrška (ali i osnova) ukupnom upravljanju odnosima sa klijentima. Poslovni procesi u CRM okruženju moraju da pretrpe određeni reinženjering. Pod ovu akciju podpadaju svi poslovni procesi unutar organizacije jer CRM zahteva potpunu promenu fokusa. CRM inicijativa fokusira sve poslovne procese preduzeća ka kupcu. Akcenat se postavlja na spoznavanje kako konkretan proces može efikasnije da posluži klijentu. Ljudski resursi su osnovni deo svakog preduzeća, čak šta više, strateški resurs. Svi zaposleni unutar organizacije, od generalnog direktora do portira, moraju biti aktivno uključeni u proces i pružati potpunu podršku CRM-u. PrimerSuština CRM koncepta, može da se ilustruje primerom iz svakodnevne poslovne prakse. Iako toga često nismo svesni, CRM se stalno primenjuje u maloprodajnim objektima. Vlasnici malih prodavnica "iz komšiluka" koji su ponekad ujedno i prodavci, poznaju gotovo sve svoje redovne kupce, njihove navike, potrebe. Često je taj odnos prisniji te prodavci poznaju i narav i imovinsko stanje svojih „komšija“. U ovom slučaju, CRM sprovode prodavci, a da pri tom nisu ni čuli za CRM. Rezultati su manje ili više uspešni, ali su ostvareni bez nekih dodatnih tehnoloških pomagala (baze podataka, CRM aplikacije), a samo na osnovu iskustva. U ovom slučaju, odnos prodavaca prema poznatim kupcima je prisan i potpuno personalizovan. U velikim maloprodajnim lancima, kakvi su kod nas Pekabeta, C-market ili Merkator, uvođenje i korišćenje CRM sistema predstavlja ozbiljniju investiciju. Za razliku od malih marketa, u kojima prodavci poznaju kupce i njihove navike, veliki prodajni lanci sa velikim prometom ne mogu da ostvare ovakvu interakciju bez upotrebe informacionih sistema. Pored obaveznog osmeha i ljubaznosti zaposlenih, CRM u velikim lancima maloprodaje se zasniva na ogromnoj bazi podataka. Skoro svi ovi prodajni lanci emituju "smart" kartice za personalizaciju i identifikaciju klijenata, na koje se beleže sve kupovine pojedinačnih kupaca. Svi ti podaci, zajedno sa informacijama iz okruženja, slivaju se u jedinstvenu bazu podataka, iz koje se naprednim tehnologijama (data-mining) izdvajaju podaci, vrši analiza i stvara se profil svakog pojedinačnog kupca. Na osnovu stvorenih profila, svakom kupcu se personalizovano pristupa. Na primer, ukoliko je dati kupac tokom određenog perioda dosta sredstava utrošio na kupovinu kućne hemije i ukoliko je u prodaju puštena nova linija komplemenatarnih proizvoda, CRM automatizovani sistem će ga na osnovu svih ovih informacija i dodatne analize obavestiti o novom proizvodu, njegovim prednostima i ceni, putem e-maila, SMS poruke ili preko Call-centra. Ova poruka može da sadrži i linkove ka Web sajtu, na kome kupac može podrobnije da se informiše o proizvodu, da ga naruči i sl. Takođe, sistem može obavestiti kupce o trenutnim popustima, rasprodajama, akcijama, radnom vremenu ili čak o gužvama u tržnom centru. Savremene informacione tehnologije omogućavaju da se i veliki sistemi putem CRM-a što više približe krajnjem kupcu, kako bi njihov odnos ličio na lokalne "komšijske" prodavnice, na zadovoljstvo i prodavaca i kupaca. Da ovo zaista deluje, svedoči i poznat slučaj lanca trgovine K-Mart, gde se uočilo da vikendom novopečeni očevi kupuju pelene i pivo dok žene ostaju kod kuće sa decom. Postavljanje piva odmah pored pelena u rafovima bliže kasi izazvalo je povećanje prodaje piva za 10%. Elementi CRM-aCRM čine tri komponente koje se međusobno prepliću i nadograđuju. Kompanije koje trvde da imaju CRM vrlo često imaju samo jedan od ovih elemenata. CRM mora da ima sva tri dela da bi radio ispravno. Ta tri dela su:Znanjem upravljan marketing ili operativni CRM. Ovo je kontinualan proces. Na osnovu sprovedenih istraživanja tržišta i tumačenjem rezultata operativni CRM kreira informacije, tj. unosom podataka preko aplikacija za nadgledanje klijenata organizuje bazu podataka i informacioni sistem. Primera radi, kada klijent neke banke, pozove call-centar banke i zatraži uvid u stanje na računu, operater na ekranu pored podataka o računu ima sve podatke o prethodnim upitima, primedbama i sugestijama (profil korisnika) i ima mogućnost da doda nove. Ovi novi i prethodno uneseni podaci smeštaju se u bazu podataka bez ikakve analize, za koju je zadužen analitički deo CRM-a. Služba podrške kupcima ili kolaborativni CRM je zadužen za uspostavljanje komunikacije sa klijentima putem svih raspoloživih medija: od tradicionalnog ličnog kontakta, preko telefona, e-maila i raznih servisa mobilne telefonije (SMS, WAP, GPRS) do onlajn aplikacija, pristupa računu putem Interneta. Preko kolaborativnog CRM-a ide sva komunikacija prema klijentima, dok njihovi odgovori u IS pristižu preko operativnog dela CRM. Automatizacija prodajne snage, efektiva prodaje ili analitički CRM predstavlja najsloženiji i najskuplji segment celog CRM sistema. Kroz detaljnje analize koje su zasnovane na ekspertskim znanjima, kreira sliku o svakom klijentu, njegovim potrebama i željama, ažurira profil, a sve u cilju razvoja jačih međusobnih veza kupca i prodavca. Bogdan Gavrilovićgavrilovic. bogdan@gmail. comhttp://www. bogdangavrilovic. com/
 
   

Kraj finansijskog sveta kakvog smo do sada poznavali i faks mašine bez papira

 

 

 

The New York Times - članak. Možda su problemi nastali na pogrešnom tumačenju određenih pojmova. Na primer, strana pomoć, je možda kada se novac uzme od siromašnih ljudi u bogatim zemljama i da bogatim ljudima u siromašnim zemljama. Možda je problem u tome što su ženske stvari rešavali muškarci:   Napišite, nacrtajte, osvetlite iz svog ugla. Jedno od rešenja je, posmatrano iz ugla Panasonika, pronalaženje faks mašine koja će raditi bez papira.  Kakve ovo veze ima sa krizom? Stvar je komplikovana. Finansijska kriza ne može da se reši finansijama, nego drugačijim ponašanjem drugih ljudi. Ljudi i dalje koriste faks mašine? Da, koriste. A, da li ono što primate na faks morate i da štampate? Pa, ne morate. Ono što šaljete i primate može uvek da ostane u elektronskoj formi. Panasonik faks. Panasonik KX PW 608 serija. Svaki Panosonik faks gleda na šumu koja ne strahuje da će je poseći zbog papira. Pošto su finansije igra, ali sa novcem, možda bi pomogao članak: 101 stvar koju sam naučio igrajući igre. Kriza, to je samo jedna od mesečevih mena: Kako kažu dva ruska umetnika Leonid Tishkov i Boris Bendikov.
 
   

KREDITI - sve što vas zanima

 

 

 

Ukoliko ste privrednik, ili građanin sve informacije u vezi kredita na jednom mestu. Krediti za stanovništvo Krediti za privredu Kreditni rečnik Kreditni kalkulator Banke u Srbiji http://www. kreditnicentar. com/ Akcije : Vlasničke korporativne hartije od vrednosti čijom kupovinom se stiče vlasništvo nad delom kapitala akcionarskog društva Akcijski Fond : Akcijski fond se bavi prodajom manjinskog paketa akcija Aktiva : Strana bilansa banke gde se knjiže njena ulaganja. Aktivne kamate su one koje dobija garant za pozajmljen novac Aktivne kamatne stope : Sa aspekta Narodne banke Srbije - stope po kojima ona plasira sredstva. Sa aspekta banaka - stope po kojima banke plasiraju svoja sredstva Akreditiv : Pismo sa kojim banka naručuje drugoj ustanovi ili osobi da, po izvršenju određenih uslova, isplati određenu sumu u korist određene treće osobe Aktuar : Profesionalno lice koje poseduje veštine iz oblasti ekonomije, matematike, statistike i koje je obučeno za ocenu finansijskih posledica nepredviđenih događaja,procenu rizika, utvrđivanje adekvatnosti rezervi i ocenu solventnosti Amortizacija : Godišnji otpis osnovnih sredstava Anuitet : Anuitet je redovna, najčešće polugodišnja ili godišnja, isplata novčanog iznosa (kvote) sastavljenog od dela glavnice i dela kamate, koji dužnik mora da plati na ime postepene otplate kredita Autorizacija : Definisani proces kojim izdavalac kartice odobrava transakciju Avans : Unapred plaćen iznos Obavezno posetite.  
 
   

Lideri Facebooka: Mi smo kablovska na Netu

 

 

 

Chamath Palihapitiya, potpredsednik odeljenja za marketing i kontrolu poslovanja u Facebooku, vrbuje preduzetnike na konferenciji TieCon. SANTA KLARA, Kalifornija – Kao što bi se i moglo očekivati od jednog potpredsednika odeljenja za marketing, Chamath Palihapitiya je vrlo ubedljiv kad treba da vam proda priču. A priča je: Facebook je platforma nove generacije koja će svakog iole ambicioznog preduzetnika (sa odgovarajućom aplikacijom) preko noći pretvoriti u Internet čudo. Nakon iznošenja ove teze, Palihapitiya je na brzinu izbrbljao i statistiku koja tome ide u prilog. Naveo je da je prosečno vreme za koje preduzetnik može da napravi Facebook aplikaciju – od 2 do 15 nedelja, kako su u anketi naveli sami programeri, i da je potrebno imati od 1 do 5 zaposlenih. Takođe, da oko 33 odsto autora Facebook aplikacija tvrdi da njihovi profiti dostižu i do 500. 000 dolara mesečno. I kao poslednji podatak Palihapitiya je naveo da barem jedna četvrtina aplikacija na Facebooku ima 100. 000 svakodnevno aktivnih korisnika. "Lakše je ući u igru nego ikad ranije," Rekao je Palihapitiya publici okupljenoj na TieCon konferenciji prošle subote. "Kad napravite nešto što ljudi koriste za druženje, vi ste samim tim napravili i distributivnu mrežu. Vaši korisnici postaju vaši promoteri. " Palihapitiya, koji je u toku svoje karijere radio na visokoprofitabilnim investicijama u Mayfield fondaciji i vodio tim AOL chat aplikacije, pokazao je da dobro poznaje svoju publiku. TieCon je dvodnevna konferencija koju uglavnom posećuju preduzetnici iz oblasti novih tehnologija; ovog puta privukla je čak 4000 gostiju. Doduše neki od posetilaca izrazili su mišljenje da je govor bio tanak (jer su korišćeni izrazi tipa “ljudska biblioteka”) i da je previše rabljen PowerPoint. Ali bilo je i posetilaca koji su razgovor videli kao “dobru prodaju”. Privlačenje većeg broja programera na Facebook od suštinskog je značaja za razvoj kompanije koja teži da postane mrežni operater Interneta. "Mi sebe u suštini vidimo kao kompaniju koja pruža tehnološku podršku. Mi smo kablovska kompanija koja stvara provodnike za distribuciju privatnih i poslovnih informacija o ljudima”, izjavio je. "Pravila distribucije se iz korena menjaju. Danas je dovoljno da se proizvod svidi samo jednoj osobi koja će se zauzeti za taj proizvod, preporučiti ga svojim prijateljima, a oni će mrežu širiti dalje. ” Šta Facebook dobija time što će postati kablovska kompanija Interneta? Palihapitiya nije jasno odgovorio na ovo pitanje, ali se odgovor uglavnom vrti oko već pomenutih privatnih i poslovnih informacija o pojedincima i njihovim prijateljima. Pomenuo je i da se na zaradu programera na Facebooku (uglavnom od reklamiranja) ne plaća porez. Najavio je da će i sam Facebook kreirati sopstvene proizvode preko kojih će programeri moći da zarađuju, što se verovatno odnosilo na platformu za advertajzing. Prošle godine, ova kompanija je jasno iskazala svoju posvećenost programerima kad je uvela Facebook Fond (ili fbFund), koji je dodeljivao i do 250. 000$ preduzetnicima s dobrom idejom, ne tražeći akcioni kapital. (Facebook je ovu inicijativu sproveo u saradnji sa Accelom i fondacijom Founders). Naveo je da Facebook već finansira Indijce koji u Njujorku rade na aplikaciji namenjenoj ljudima koji planiraju venčanje i žele da im njihovi prijatelji u tome pomognu. U stilu kampanja za Nike, on je pozvao preduzetnike da “se naoštre i jednostavno to urade. ” Izvor: www. news. com Pripremila: Gordana Marjanović
 
   

Ljubav prema novom mobilnom telefonu Dolče i Gabana - Soba ljubavnika

 

 

 

Dolče i Gabana mobilni telefon Počelo je kao ljubav između Sony Ericssona i Dolče i Gabane. Onda su ostali počeli da se zaljubljuju u njihovo novorođenče. Knjiga posle mobilnog telefona - Soba ljubavnika Kada ste sa ljubavnikom, mobilni treba da je daleko od vas, jer je pored vas onaj koji treba da bude i niko nema da vas zove.  
 
   

Medium, zašto je moj posao siguran od robota

 

 

 

Zašto moj posao roboti ne ugrožavaju Napisala: Erica Buist U svetu automatizacije i algoritama, autentičnost svakog čoveka sve više dobija na ceni. Apokalipsa posla za ljude u vreme najezde robota zvuči kao opavdan strah. Političari govore o otvaranju novih radnih mesta. Da li misle na nas ili robote. Velika greška je pamtiti lozinke Napisao: Owen Williams Ne treba da znate nijednu od vaših lozinki. Ovih dana, jedina lozinka koja je sigurna je ona koja ne može da se zapamti. Ista lozinka na nekoliko naloga je takođe velika greška. Menadžer lozinki je pravo rešenje. Koji koristiti? Da li veštačka inteligencija može da pomogne da se beskućnici sklone sa ulice Napisala: Hannah Harris Green U Holivudu, stanovnici malog kampa za beskućnike, koji je smešten između striptiz bara i studija gde su i Rolingstonsi snimali, pozdravljaju prolaznike: "Zdravo, zdravo, kako si?" Jedni ih pozdravljaju, drugi su nervozni. Beskućnici se nadaju da ih niko neće prijaviti policiji. Los Anđeles, posle Njujorka ima najbrojniju populaciju beskućnika u SAD. Broj onih koji po prvi put postaju beskućnici, sve je veći. Uprava za beskućnike u Los Anđelesu (LAHSA) razmenjuje prikupljene podatke sa istraživačima iz Centra za veštačku inteligenciju u društvu (CAIS).  
 
   

Microsoft Brend gubi kredibilitet?

 

 

 

PC World je objavio interesantan članak vezan za pitanje da li Microsoft gubi kredibilitet. Prema studiji koju je sproveo CoreBrand, Microsoft je završio na 59 poziciji na listi 100 najmoćnijih kompanijskih brendova u SAD-u. Ovakav rezultat je dobijen na osnovu ankete koja je sprovedena na uzorku od 12,000 biznismena u SAD-u kojima su postavljana pitanja vezana za reputaciju, percepciju menadžmenta i investicioni potencijal najuspešnijih kompanija u SAD-u. Da li je 59 od 100 tako loš rezultat? U normalnoj situaciji nije. Ulazak na bilo koje mesto u prvih 100 je veliko dostignuće, ali pre 3 godine Microsoft se opušteno baškario na 11. mestu ove liste. Od tada su pali 48 mesta niže, i najverovatnije su firma koja je najviše pala od svih koje se nalaze na ovoj listi. Čvrsto ustoličene na prvih 10. mesta nalaze se sledeće kompanije: Coca-Cola Company Johnson & Johnson Hershey Foods Harley-Davidson Hallmark Cards Campbell Soup UPS FedEx Colgate-Palmolive Starbucks Što se tiče kompanija u kategoriji računara samo IBM, Microsoft, i Toshiba su ušli u prvih 100. IBM se trenutno nalazi na 18. mestu (pao je za 5 mesta od 2004. godine), Microsoft je na 59. mestu (pao je za 48. mesta od 2004. godine), i Toshiba je na 71. mestu (popela se za 32 mesta od 2004. godine). Šta vi mislite, zašto Microsoft tako brzo pada? Da li zato što guraju svoje šapice u preveliki broj raznih tržišta, i tako zamagljuju granice onoga što njihov brend predstavlja? Ne verujem da će situacija biti bolja kada Bill Gates prestane aktivno da učestvuje u radu kompanije.
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272