Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Posao

Ukupno: 194, strana 10 od 10

Travnati telefon može da se reciklira

 

 

 

Materijali od kojih se proizvode mobilni telefoni se uvek mogu ponovo iskoristiti. Nije potrebno seći stablo da bi se napravio papir, već je od upotrebljenog papira moguće napraviti novi, čist, spreman za nove reči i slike. Od starog telefona - novi telefon. Najnoviji trend - napraviti stvari od prirodnih materijala. Dizajner je Je-Hyun Kim. Link.
 
   

Twitter - Guardian posle 188 godina štampanja postaje elektronski

 

 

 

Twitter i štampani mediji 140 karaktera je ograničavajući faktor i čekamo da vidimo kako će Guardian da se uklopi u novo ograničenje i novi medij. Mašina za štampu je stala. Fotograf: Sarah Lee Mašine za štampanje novina će da se presele u muzeje. Kompletan članak. Jedan scenario, po kom se skoro neće snimiti film Ekskurzije đaka dolaze u muzej štampe da vide kako su nekada izgledale štampane novine. Đaci biraju godinu izdanja. Đaci biraju temu. Đaci posmatraju kako se novine štampaju. Neki su veoma uzbuđeni. Neki govore da nisu znali da su vesti tako bučne. Neki. . . . Moj život u 140 karaktera   Pogledajte kolekciju 50 stripova o Twitter-u.   Laž na Twitteru Šta sada radiš? Pišem tvoje ime po pesku. Link. Da li ste vi čuli najveći laž na Twitteru? Pa, recite je.
 
   

U Srbiji više od milion nepismenih - Parada zombija

 

 

 

8. septembar - dan koji ne praznuje preko milion Srba 8. septembar Srbija dočekuje s više od 1,3 miliona nepismenih ljudi, ili ljudi koji nemaju završenu ni osnovnu školu. Procenjuje se da u svetu ima 862 miliona potpuno nepismenih osoba. U Srbiji je među obrazovanim najviše onih sa srednjom školom, dok je visokoobrazovano svega 6,5 odsto građana. Link. Link. Odlično je biti nepismen, ako si zombi Sa Zombi parade Sent Petersburgu. Knjiga posle osvešćivanja - Čitač Link ka knjizi i korpi za naručivanje.
 
   

Ua automobili, ura bicikli

 

 

 

Potražnja je tolika da npr. u New York-u i na Taiwan-u ljudi polažu depozit pre nego što su bicikli i proizvedeni. Zašto su dvotočkaši toliko "in"?Odnos proizvodnje bicikala i automobilaBicikl je lek za mnoge moderne boljke: od visoke cene goriva, preko zagaženja da gojaznosti. Svako tržište ima svoje specifičnosti: evropljani koriste bicikle kao prevozno sredstvo, s tim što ignorišu bicikle prilagođene toj nameni na račun "nabudženih", ekskluzivno modifikovanih modela. Američki favorit je BMX off-road bike, dok je na Taiwan-u bicikl sprava za rekreaciju.
 
   

Vaš auto može da pokreće đubre i šta sve ne - Instrukcije za rešavanje problema

 

 

 

Instructables donosi kompletno uputstvo za pogon na đubre. Ako vi niste izbirač šta ćete da jedete, zašto bi i vaš ljubimac bio izuzetak: Čitav proces je zasnovan na procesu gasifikacije. Miris starog automobila kao da je nov Stari automobil miriše na stari automobil. Nekome novi automobili smrde, i rado bi svaki novi auto videli u sledećoj varijanti: Link. Prvo rešenje, za auto na đubre, normalno rešava mnogo. Nema đubreta, nema mirisa, ali može da nastane pesma, o "New car smell". Grupa je "Wallabout", a njohov album je "New cat smell":        
 
   

Važnost kratkih URL-ova u štampanim novinama

 

 

 

Interesantno je videti kako strane novine pokušavaju da povežu priče objavljene u štampanim izdanjima sa onlajn sadržajem. Pogledajte ovu sliku i biće vam jasno o čemu govorim. Oni postavljaju kratku URL adresu nakon priče koju čitaoci mogu da ukucaju u svoj web pretraživač i pročitaju srodne sadržaje na Internetu. Ovakav pristup može da pomogne kompanijama da privuku saobraćaj na svoj web sajt, barem kada se radi o štampanim sadržajima  koji imaju svoje URL-ove. Novo istraživanje pokazuje da uključivanje URL-ova u štampane časopise privlači čitaoce na web sjatove. Analiza 833 članaka u nekoliko časopisa je pokazala da članci sa web adresama imaju tri puta veće šanse da privuku korisnike na web sajt nego članci bez URL-ova. Najveći porast posećenosti se vidi u kategorijama koje se bave kućom, putovanjima i modom, dok je najmanji porast bio u kategoriji finansija.
 
   

Video - Vatra - devojčica koja se igrala vatrom i Džoni Keš

 

 

 

Džoni Keš - Ring of Fire 1968. Biciklista koji gori Link. Ko je upalio biciklistu? Da li devojčica? Knjiga - Devojčica koja se igrala vatrom Neposredno pred objavljivanje velike reportaže o trafikingu, novinar Milenijuma i njegova devojka pronađeni su mrtvi u svom stanu. Na oružju kojim je ubistvo počinjeno nalaze se otisci Lizbet Salander. Link ka knjizi i korpi za naručivanje. Devojčice, pazite kako se krijete Ona se igrala s bratom i sestrama i kada je na nju došao red da se sakrije, to je učinila tako da niko nije mogao da je pronadje. Dvogodišnjakinja se uvukla u fioku ispod mašine za veš i tamo je zaspala. U potragu za devojčicom uključili su se roditelji, pa komšije i na kraju policajci i vatrogasci.   Link. Uma Turman postaje časna sestra u filmu Američka glumica Uma Turman biće junakinja drame "Girl Soldier", u kojoj će igrati časnu sestru koja je pomogla spasavanju 140 učenica otetih u Ugandi, objavljuje dnevnik Varajeti.   Link.
 
   

Web sajt koji prodaje

 

 

 

Usled globalne razranatosti i pristupacnosti weba logicno je da web tehnologija bude najzastupljenija u elektronskom poslovanju. Zato se ponekad elektronsko poslovanje definiše kao web orijentisani model poslovanja. Ovo je delimicno tacno jer elektronsko poslovanje podrazumeva upotrebu i svake druge informaciono-komunikacione tehnologije, osim Interneta, koja se koristi u cilju poboljšanja i transformacije kljucnih poslovnih procesa. Suština Internet poslovanja krije se u globalnoj vidljivosti web sajta. Web sajt je poput prodavnice, s tim što se izlog prodavnice vidi u celom svetu, a ne samo u jednoj ulici. Da li ce izlog prodavnice biti oštro vidljiv ili bled i mutan, zavisi iskljucivo od znanja, umeca i kreativnosti vlasnika koji prodaje proizvod, uslugu ili informaciju. U zavisnosti od toga koja ideja je iskorišcena, razlikuje se par desetina modela zarade na Internetu. Prvi i osnovni model u svom izvornom obliku, model iz koga su nastali svi ostali modeli, jeste prodajni model. Od ideje do cilja ima mnogo posla. Iako postoje mnogi obrasci, nijedan nije univerzalan. I to je ono što relativno lak posao cini teškim. Kao što smo vec napomenuli, izuzetno je važno da se u samoj ideji web sajta prepozna ispravan model, odnosno algoritam, po kome ce projekat biti realizovan. Onda na scenu stupa znanje i kreativnost. Web sajt koji prodaje mora da se uklopi u obrazac koji ima cetiri bitna elementa koji su prepoznatljivi u svakom uspešnom Internet poslovanju: Proizvod (usluga, informacija) Prodajni web sajt Ciljani saobracaj Prodaja Ova cetiri navedena elementa su u direktnoj zavisnosti i ukupan uspeh zavisi od pojedinacnog uspeha svakog elementa. Koliko je ova cinjenica bitna, najbolje pokazuje primer pravila množenja u matematici: Ukoliko je jedan cinilac nula i proizvod je jednak nuli. Ili jednostavnije, finansijski uspeh se ostvaruje samo kada su sva cetiri navedena elementa ostvarena. Odlican proizvod je prvi i osnovni element. Da bi uopšte mogli da otpocnemo da razmišljamo o prodajnom sajtu, moramo da imamo odlican proizvod, jedinstvenu uslugu, korisnu i svežu informaciju. Osnovni zadatak je isticanje vrednosti proizvoda odnosno beneficija koje ce korisnik uživati ukoliko kupi proizvod. Nema smisla prodavati proizvode koji nisu korisni i kvalitetni. Proizvod mora da bude savršen. Ovo može zvucati teško ili jednostavno glupo i nemoguce. Ali evo najcešce korišcenog primera koji odlicno pokazuje na šta se misli. Recimo da potencijalni kupac želi da probuši rupu u zidu jer želi da ima telefon i u kuhinji gde ga sada nema. On ne može da kupi rupu u zidu, ali može da kupi alat koji ce mu pomoci da dobije prikljucak za telefon i u kuhinji. U ovom slucaju, savršen proizvod je bušilica jer ona zadovoljava sve trenutne potrebe kupca i cak kod njega stvara osecaj ponosa jer je sam znao šta i kako treba da uradi. Naravno, savršenstvo iziskuje i neki rad od stane prodavca. Osim što prodaje bušilicu, prodavac mora da je ponudi po pristupacnoj ceni sa jednostavnim i sigurnim procedurama naplate i isporuke, a sam kvalitet u upotrebljivost bušilice su podrazumevane kategorije. Web sajt je krupan korak u modelu proizvod-websajt-saobracaj-prodaja kao i u prodajnoj prici uopšte. Web sajt mora da bude napravljen da prodaje, ali isto tako mora da kod kupca stvara jasnu sliku o transakciji kao potrebi, a ne kao maglovitoj areni za investicije. Teško je napraviti kvalitetnu prezentaciju koja je dorasla proizvodu koji prodaje, tim pre što kupci uvek imaju strah od nevidljivih osoba koje se kriju iza sajta ili sumnjaju u vrednosti koje sajt promoviše. Sajt mora da prati imidž prodavca (firme) i da od proizvoda stvara brend (racionalno-emotivni odnos dopadanja). Prvi korak u stvaranju onlajn kredibiliteta je iznošenje cinjenica sa ostavljanjem ocigledne mogucnosti za direktnu proveru informacija sa sajta. Struktura sajta (logicka, organizaciona, i td. ) mora da prati jedan tok, glavni tok sajta, koji je definisan modelom koji je odabran na samom pocetku. U slucaju prodajnog sajta model koji smo odabrali je proizvod-websajt-saobracaj-prodaja. Ukoliko primetimo da se ovaj model preklapa sa AIDA (attention-interest-desire-action) konceptom, ceo posao ce biti mnogo lakši. Uprošceno gledano, možemo da poistovetimo proizvod sa privlacenjem pažnje. Praveci analogiju sa realnim svetom, Internet je poput ogromnog gradskog trga koji je prepun prolaznika (skoro, pa se sudaraju u gužvi). Recimo da imamo prodavnicu na jednom kraju, a naš kupac (osoba koja traži naše proizvode) se nalazi na drugom kraju i ne vidi nas. Kako mu privuci pažnju? Najefikasnije bi bilo da ga viknemo po imenu. Ali ne znamo ime našeg kupca. Onda možemo da uzvikujemo ime našeg proizvoda, zar ne? Nije nas sramota da uradimo bilo šta (osim, naravno, onoga što se protivi zakonu) jer je kljucni momenat privlacenje pažnje. Zato proizvod treba da bude savršen, odnosno specijalan, jer ce tako mnogo lakše naci put do kupaca. Kada samo privukli pažnju, moramo zainteresovati kupca. Taj posao mora da obavi web sajt. Web sajt je „izlog koji pokazuje robu“ ali prvi zadatak sajta je implementacija Traženog Odgovora. Moramo znati šta tražimo od kupca. Traženi Odgovor je krajnja reakcija koju prodavac ocekuje od svojih potencijalnih kupaca. Bitan detalj je da sajt može, pored primarnog, da ima i sekundarni i tercijarni Traženi Odgovor ili više od toga. Cilj je navesti posetioca da izvede primarni Traženi Odgovor makar i preko sekundarnog ili tercijarnog. Na primer, ako nismo uspeli da prodamo u prvom naletu, sekundarni Traženi Odgovor može da bude prijavljivanje kupca na besplatan newsletter. Na ovaj nacin kupac se periodicno seca naše delatnosti i proizvoda i postoje izgledi da se prodaja ipak obavi. Kada su definisani Traženi Odgovori, može da se pocne sa realizacijom sajta. Nije bitno da li posao izvodi jedan covek ili tim, bitno je da sajt može da ispuni zahteve i ocekivanja potencijalnih kupaca. Na prvom mestu je kvalitetan sadržaj. Misli se na tekstove koji donose sveže informacije, nove poglede ili ideje. Slika govori hiljadu reci, ali samo onima koji imaju vremena da ih smisle. Na Internetu je vreme kratko i bitna je svaka rec. Otuda uvek treba imati na umu da je glavna odlika tekstova na prodajnim sajtovima tacnost, jasnost, poenta i fin poslovan ton. Kupci su poslovni partneri, s toga se sa njima razgovara poslovnim jezikom, gde se prvenstveno misli na pravila netetikecije (pristojnog obracanja na webu). Vizuelni sadržaj web sajta takode igra važnu ulogu, ali treba imati na umu da je tekst višestruko važniji od slike. Kako smo vec napomenuli, vizuelni sadržaji su važni u izgradnji identiteta firme. Postoje i sadržaji kojima nije mesto na poslovnom sajtu. Tu spadaju verske i rasne diskriminacije i druge „politicki neispravne“ izjave o polu, nacionalnosti i sl. Isto tako humor se mnogo cešce tumaci pogrešno pa ga treba izbegavati. Greške u kucanju, prekinuti linkovi i strane „u izradi“ ostavljaju utisak o neodgovornosti i neozbiljnosti, ponekad prostakluku. Ukoliko se poslu pride ozbiljno i savesno, rezultati nece izostati. Saobracaj je žargonski naziv za broj posetilaca, obicno na mesecnom nivou. Broj posetilaca treba da bude što veci jer sa porastom broja posetilaca raste popularnost sajta, gradi se reputacija, a zarada se uvecava. Saobracaj se povecava primenom razlicitih marketing modela koji mogu da se uklope u prodajnu pricu odnosno koncept sajta. Osnovna i obavezna akcija u privlacenju veceg broja posetilaca na sajt je podešavanje sajta prema zahtevima pretraživaca (SEO – Search Engine Optimization). Potom mogu da se koriste ostali modeli. U najnovije vreme se preporucuje pravljenje Affiliate programa, pokretanje newslettera i cak pravljenje promotivnih video zapisa. Isto tako SEM je vrlo bitna stavka u daljoj promociji. Prodaja je najosetljiviji deo posla. Kupci su najosetiljiviji kada dode do ovog momenta. Kupac mora da ima poverenje u prodavca. Poverenje se zaslužuje. Pored proverenih informacija i drugih kvalitetnih sadržaja, prodavac mora da omoguci i nacin za sigurnu kupovinu i mora da ubedi kupca da je to tako. Kupac mora da bude uveren u neophodnost proizvoda koji kupuje („Otkako znam za cetkicu za zube, ne mogu da živim be nje!“). Samo oni posetioci koji su uvereni u neophodnost proizvoda postaju kupci. Bogdan Gavrilovicgavrilovic. bogdan@gmail. comhttp://www. bogdangavrilovic. com/ WEB 3 jednostavno   Web 3. 0 explained with a stamp (pt I: the basics) View more OpenOffice presentations from Freek Bijl.
 
   

WinZip 10.0

 

 

 

Ovo je najnovija verzija WinZipa, najpoznatijeg svetskog pomoćnog programa za komprimovanje fajlova i njihovo izdvajanje. Odlično razvijen interfejs ovog programa vam omogućava da spakujete i raspakujete fajlove pomoću jednostavnog prevlačenja i spuštanja. WinZip automatski počinje da radi čim kliknete podržanu vrstu fajla. Takođe, program je integrisan sa Windows interpretatorom komandi, tako da većinu zadataka možete da izvršite bez napuštanja Explorera. Kada nekome šaljete komprimovane fajlove, WinZip vam nudi mogućnost da napravite samoraspakujuće EXE fajlove za one koji nemaju ovaj pomoćni program. Između mnogobrojnih vrsta komprimovanja, WinZip podržava ZIP, TAR, UUencoded, XXencoded, BinHex, MIME i UNIX komprimovane fajlove. LZH, ARC i ARJ fajlovi su podržani preko eksternih programa.   Program zapravo nudi dva interfejsa. Tu je Classic Mode za iskusne korisnike i Wizard Mode za početnike. Wizard vodi korisnika kroz svaki tadatak, od pakovanja novih fajlova do njihovog pravljenja. Između ostalog, Wizard podržava raspakivanje i instalaciju sa MIME i ostalih kodiranih fajlova. Zatim, pomaže korisnicima da instaliraju desktop teme i screen saver (u oba režima, Classic i Wizard). Ova verzija nudi nove mogućnosti za pristupanje određenim vrstama fajlova u arhivi. WinZip takođe prepoznaje poddirektorijume, smešta putanje informacija iz Explorera i pruža nove načine za prikazivanje tooltipa. WinZip je alat izbora, od komprimovanja fajlova do njhovog slanja preko Interneta. Najjednostavniji je i najbrži u svojoj klasi. WinZip je “klasičan” šerver, sa besplatnim probnim periodom od 21 dan.
 
   

Yahoo se svim silama opire Microsoftu

 

 

 

Bitka se nastavlja … nakon što je Yahoo zvanično odbio ponudu Microsofta od 44. 6 milijardi dolara. Yahoo je izjavio da Microsoftova ponuda podcenjuje vrednost kompanije i da nisu zainteresovani. Ovo je inače tipični prvi odgovor u ovakvim situacijama unutar korporativnog miljea. Microsoft je sada odgovorio Yahoo-u i možemo da vidimo da priča postaje sve interesantnija. Prvih nekoliko redaka Microsoft-ove izjave za štampu glase ovako: "Jako nam je žao što Yahoo! nije prihvatio našu poštenu i realnu ponudu čije prihvatanje bi omogućilo kombinovanje naših  kompanija. Na osnovu razgovora sa akcionarima obe kompanije, mi smo ubeđeni da je brzo sprovođenje transakcije u najboljem interesu obe kompanije. Mi akcionarima nudimo superiornu vrednost i šansu da učestvuju u usponu kombinovane kompanije. Ovakvo kombinovanje bi ponudilo i interesantan paket rešenja za potrošače, izdavače i marketinške kompanije, dok bismo istovremeno postali bolje pozicionirani za takmičenje na tržištu onlajn servisa". Na Internetu je dosta ljudi već spominjalo da će se ova priča završiti “agresivnim preuzimanjem”, a sada možemo da vidimo i zašto. Microsoft se namerio na Yahoo i ne nameravaju u skoro vreme da odustanu.  Ako se bilo ko među vama pita da li će se Microsoft obratiti Yahoo! - ovim akcionarima, nastavite da čitate: "Odgovor Yahoo!-a ne menja naše uverenje u stratešju i finansijsku korist koju donosi naš predlog. Kao što smo već rekli, Microsoft uzima sebi za  pravo da preduzme sve neophodne korake kako bi Yahoo!-ovim akcionarim obezbedo mogućnost da shvate vrednost naše ponude". Pazite se akcionari Yahoo!-a! Microsoft je krenuo ka vama i verovatno će uraditi sve što može kako bi vas ubedio u “vrednost” njihove ponude. Da li Yahoo vodi bitku koju ne može da dobije? Možda će ih antimonopolska pitanja spasiti od Microsofta, ali šta će se onda desiti sa njihovim akcijama? Pre nego što je Microsoft objavio da je zainteresovan za kupovinu, njihove akcije nisu baš najbolje stajale. Jasno je da Yahoo mora da preduzme neke drastične korake ako hoće da se izvuče iz kandži Microsofta, a na Internetu takve šanse uvek postoje. Da ste vi Yahoo, šta biste vi uradili? Recite nam u komentarima!
 
   

Zašto kompjuteri ne vole matematiku? Google računanja i ostali

 

 

 

Google matematika Mada, pitamo se kome je potrebno da odužme ovako dva veika broja. Da li ovo greši Google ili matematika? Kompletan članak sa još primera. LINK.
 
   

Završena Microsoft specijalistička obuka za nezaposlena lica

 

 

 

Na osnovu prethodno sprovedenog predtestiranja i interesovanja lica koja se nalaze u bazi Nacionalne Službe za zapošljavanje, kandidati sa najboljim rezultatima su finansirani na sledećim programima za stručno usavršavanje: · MCDST (Microsoft Certified Desktop Support Technician) – Sticanjem MCDST titule lica su ovlašćena i obučena za instaliranje, održavanje i rešavanje problema na desktop računarima koji koriste Windows operativne sisteme. Ovom titulom se započinje ozbiljna IT karijera. · MCDBA (Microsoft Certified Database Administrator) – MCDBA sertifikat dokazuje sposobnost za uspešno dizajniranje, postavljanje i administriranje baza podataka na Microsoft SQL Serveru. Administratori baza podataka su od presudnog značaja za funkcionisanje organizacija, stoga se ovo zanimanje izuzetno ceni i nagrađuje. · MCAD (Microsoft Certified Application Developer) – MCAD sertifikat prezentuje profesionalce koji se bave razvojem i održavanjem aplikacija na nivou sektora, komponenti, web ili desktop klijenata ili klijentskih aplikacija za krajnje korisnike. Ovaj sertifikat potvrđuje sposobnost kreiranja moćnih aplikacija uz pomoć Microsoft Visual Studio . NET i Web services. Sprovedena obuka predstavlja osnovu za započinjanje stručne IT karijere kao i unapređenja već postojeće karijere. Predtestiranje i samo pohađanje programa stručnog usavršavanja polaznika, aktivno je pratila Dragana Aničić iz Nacionalne Službe za zapošljavanje, odeljenje u Novom Sadu koja je svojim angažovanjem dodatno motivisala polaznike. Nakon završene obuke, polaznici su dobili sertifikate i spremno se uputili u veliki izbor novih poslovnih mogućnosti. Nacionalna služba za zapošljavanje i Smart su najavili sprovođenje novih programa za stručno usavršavanje do kraja 2008. godine. izvor: /www. personalmag. co. yu Želite li da radite od kuće za nas. Da pišete savete, vesti, predloge, pišite nam na kombib@gmail. com.  
 
   

Zeleno volim te zeleno - Peticija za spasavanje Bajkalskog jezera - Fotografije

 

 

 

Bajkalsko jezero - Peticija Link. Od kada smo objavili vest, broj potpisa je porastao na 2200. Naš je bio 2167. U 16:30 već je 2351. U 17:10 već je 2470. Danas u 10:30 još samo 6600 potpisa. Nije potrebno mnogo, samo 10000. 30000 potpisa Danas, 02. 06. 2010. prekoračen je cilj od 10000 potpisa i postavljen novi, od 30000: Pridružite se. LINK. Danas, 04. juna 25447 potpisa. Evo zašto smo potpisali  Fotografije su nastale 2004. godine na Bajkalskom jezeru. Vikipedija i Bajkalsko jezero Koordinate: 53° 18′ 10" SG Š, 108° 0′ 17" IGD Bajkalsko jezero (rus. Озеро Байкал) nalazi se u istočnom delu azijske Rusije. Ono je najdublje jezero na svetu i drugo po površini u Aziji (odmah posle Kaspijskog mora). Administrativno se nalazi u dve oblasti, u Irkutskoj oblasti i u Burjatskoj. Ime dolazi od tatarskog bai-kul', „bogato jezero“. Poznato je i pod nazivom "plavo sibirsko oko". S obzirom na svoju dubinu od 1642 m i veliku površinu (31. 500 km²) u jezeru se nalazi preko 20% svetskih zaliha slatke vode. U jezeru se nalazi 27 ostrva od kojih je nejveće Olhon (742 km²). Pretpostavlja se da je starost Bajkalskog jezera između 20 i 30 miliona godina. U jezero se uliva preko 300 reka od kojih su najvažnije Selenga i Barguzin. Ušća reka su delte. Međutim iz jezera ističe samo jedna reka - Angara, desna pritoka Jeniseja. Površina sliva jezera iznosi 557. 000 km² Voda Bajkalskog jezera se koristi za piće. Zimi se ledi do dubine od 1 metra i ostaje zaleđena od januara do maja. Tokom zime, kada je cela površina jezera prekrivena debelom ledenom korom, režu se kocke leda i raznose na prodaju po okolnim naseljima. U jezeru i oko njega nalazi se mnoštvo jedinstvenih biljnih i životinjskih vrsta kao što je bajkalska foka. To je jedina vrsta slatkovodne foke na svetu. Godine 1996. stavljeno je na listu svetske baštine.  
 
   

Želite li da promovišete sebe, svoju firmu, svoj pokret, partiju, pazite šta pišete na majici

 

 

 

Poruke su bile vrlo rečite. Neko je devica, ali možda i nije jer je majica stara. Neko ima ideju, ali ga ona uvek odvede u problem. Neko vas poziva da mu verujete, iako je lažov. Neko vam saopštava da je majica njegova, ali da to nije on. Link za one koji bi još "dobrih" ideja.
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272