Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Internet

Ukupno: 1170, strana 48 od 59

Šta će se desiti sa Yahoo-om?

 

 

 

Vesti koje dolaze od The New York Times-a i The Wall Street Journal-a govore da će Yahoo dati otkaz stotinama zaposlenih, i to veoma brzo. Ako pogledamo zadnjih nekoliko godina šta se dešavalo u Yahoo-u, sasvim je razumljivo zašto su ovi otkazi neizbežni i neophodni. Yahoo-ove akcije su se sunovratile za oko 50 posto od kraja 2005. godine do danas. Dodajte tome Google koji je potpuno porazio Yahoo na skoro svim poljima u zadnjih nekoliko godina i sve će vam biti jasno. Yahoo jednostavno mora nešto da uradi. Koliko će otkaza Yahoo da uruči? E pa to se još tačno ne zna. A nećemo moći ništa sa sigurnošću da kažemo u vezi otkaza sve do 27. januara, kada će se sastati Yahoo-ovi akcionari.   Jedan insajder iz Silikonske doline kaže da je Yahoo napravio listu koja sadrži od 1500 do 2500 poslova koje mogu da eliminišu, ali krajnja cifra ne mora da bude ovako velika. Ako bi otpustili oko 1500 ljudi, to bi značilo da je oko 10 procenata njihove radne snage ostalo bez redovnih primanja. Bez obzira na broj zaposlenih koji će dobiti otkaz u sledećih nekoliko nedelja, to će za rezultat imati porast Yahoo-ove profitabilnosti. Ali da li će to biti dovoljno da se oseti razlika i da vrednost Yahoo-ovih akcija počne polako da raste? Iako Yahoo nije dao nikakve konkretne potvrde, portparol kompanije, Diana Wong je pričala sa New York Times-om i rekla sledeće: “Yahoo planira da investira u neka područja, smanji svoje pristustvo u drugim područjim i ukloni neka područja svog poslovanja koja ne podržavaju prioritete kompanije.  Yahoo nastavlja da privlači i angažuje talente kako bi se učvrstila kompanijina ključna inicijativa da se kreira dugoročna i stabilna vrednost akcija. ” Imajući u vidu predstojeće otkaze, mnogi se pitaju šta će se na kraju desiti sa Yahoo-om. Neki su toliko pesimistični da čak predviđaju da će Yahoo da stavi katanac na kapiju. To se sigurno neće dogoditi.  Yahoo je uspešna firma (oni su jedan od lidera u webmail-u i jedan od najposećenijih pretraživača) koja je zapala u male probleme i postala preglomazna, što će brzo i efikasno biti rešeno otpuštanjem između 10 i 20 posto svoje radne snage. I to je sve.
 
   

Šta da radite ako Internet Explorer blokira preuzimanje .ins fajla i ne možete da se konektujete na Internet?

 

 

 

Kada pokušate da se prijavite na nešto na Internetu, ili kada pokušate da se povežete sa lokalnim Internet servis provajderom (ISP), možda ćete početi da daunlodujete Internet Naming service fajl (. ins). Kada počne daunlodovanje fajla, možda će se pojaviti File Download – Security Warning okvir za dijalog sa sledećom porukom: Do you want to open or save this file?Name: File_name. insType: Internet Communications SettingsFrom: Your_Network_Internet_Protocol_Address Možete da kliknete na Open, Save ili Cancel. Ako kliknete na Open, Microsoft Internet Explorer će vas upozoriti da snimite fajl ili da prekinete daunlodovanje . ins fajla. Bez obzira na to šta izaberete, Internet konekcija možda neće biti uspešna. Napomena: Ovi problemi se najčešće javljaju na računarima koji imaju instaliran Service Pack 2 (SP2). Ovo se javlja zato što Microsoft Internet Explorer . ins fajlove smatra nebezbednim. Da bi pomogao u zaštiti računara, Internet Explorer vam ne dozvoljava da direktno otvorite . ins fajlove. Rešenje je jednostavno. Da biste zaobišli ovo ponašanje, kontaktirajte ISPa za informacije o tome kako da se prijavite ili o tome koja podešavanja Internet konekcije da upotrebite da biste se prijavili.
 
   

Šta da radite ako računar prikazuje pogrešan datum i vreme

 

 

 

Windows XP prati datum i vreme preko male baterije, čak i kada računar nije uključen. Ako datum i vreme u vašem notification području nisu ispravni, možete lako da ga promenite. Da biste promenili datum i/ili vreme, pratite sledeće korake: Kliknite desnim tasterom na sat u notification području i kliknite na Adjust Date/Time opciju ili kliknite na Start>Control Panel>Date and Time. Na Date and Time kartici, podesite datum i vreme kao što treba da bude i proverite da li je ispravno podešena vremenska zona. Kliknite na OK. Nije bilo teško zar, ne?
 
   

Šta je 2010. godine naviše traženo na Google-u

 

 

 

Google i 2010. godina Kriza. Politika. Tragedije. Novac. LINK.   Serbian Avatar Jedan od interesantnih rezultata je i ovaj za Serbian Avatar:  
 
   

Šta je objavljeno ovog trenutka - Itpints

 

 

 

Itpints beta - novo i samo novo Počnimo pretraživanje. Firefox 3. 5 beta 4 je spreman Dok ovo pišem, najnovija vest je da je: #Firefox 3. 5 beta 4 has launched - discover what's been improved and added. Pojavila se beta 4 verzija Firefox 3. 5, pa ako vas interesuje, otkrijte šta je novo. LINK. Svinjski grip ispraznio ulice Meksiko sitija Kada smo obnovili rezultate, došli smo do vesti na prvom mestu: "Meksiko siti, grad od 29 miliona stanovnika, koji prave neviđenu gužvu u saobraćaju, je postao GRAD DUHOVA, zahvaljujući svinjskom gripu. " LINK.   Novo i samo novo Kada pretražujemo Google, uvek postoji opcija da odredimo šta je novo. Kada pretražujemo itpints, samo se prikazuju nove vesti, sa Tvittera, Facebooka i poznatih svetskih izvora vesti. Možete da se pretplatite na RSS. LINK.
 
   

Šta je reBlog?

 

 

 

reBlog-ova osnovna funkcija je filtriranje i ponovno publikovanje sadržaja iz velikog broja RSS feed-ova. reBlogger-i se prijavljuju na svoje omiljene feeds-ove, pregledaju sadržaje i biraju svoje omiljene postove. Ovi postovi se automatski publikuju preko njihovog omiljenog programa za blogovanje. Zašto biste trebali da reBlog-ujete? reBlog-ovi su korisni onima koji žele da imaju svoj blog ali više vole da objavljuju sadržaje drugih autora nego da pišu sopstvene postove. reBlogovanje takođe može da posluži organizacijama koje žele da prate doprinose svojih zaposlenih, članova i zajednica kako bi  brzo i lako redistribuirali važne sadržaje. Šta ako ja ne želim ni da blogujem, a ni da reblogujem? reFeed, RSS agregatna komponenta je odlična i veoma korisna ako samo želite da čitate mnogo sadržaja bez vezivanja za jedan računar. Daunlodujte reBlog Trenutno postoje dve verzije reBlog-a. Verzija 2. 0 (beta 2) je nedavno izdata verzija softvera koja je drastično unapređena u odnosu na 1. x seriju i poseduje potpuno novu kodnu bezu. Koristite ovu verziju ako ne želite da koristite stariju verziju iz bilo kog razloga. Iako ćemo mi nastaviti da podržavamo ranije verzije i u budućnosti, 2. 0 će biti zvanično podržana verzija koja će se aktivno unapređivati, i trenutno uključuje beta verzije Movable Type i WordPress plugin-ova. Verzija 1. 3 je unapređena iz beta statusa u stabilnu verziju. Ovo je najviše i najdetaljnije testirana verzija reBlog-a koja je trenutno dostupna. Upotrebite ovu verziju ako treba da postavljate vaše reBlogovane postove pomoću MoveableType plug-in-a, koji se još nadgrađuje kako bi se prilagodio reBlog-u 2. 0. Da biste instalirali sopstveni reBlog, trebaće vam server sa PHP, MySQL, i Perl CGI skriptovima. Pre nego što počnete, molim vas da pročitate instalacione instrukcije i README kako biste bili sigurni da imate tehničko znanje potrebno za sprovođenje instalacije. Obećavamo vam da nije mnogo teško. Ako znate da instalirate i koristite Movable Type, onda možete da instalirate i koristite i reBlog. Takođe proverite CHANGELOG kako biste saznali koje greške su nedavno ispravljene, kao i instrukcije za nadgradnju ako ste koristili stariju verziju reBlog-a. Nakon toga daunlodujte reBlog-1. 3. tar. gz ili reBlog-2. 0b2. tar. gz, esktrahujte ga, i pratite instrukcije. Srećno reBlogovanje. Kako reBlog radi reBlog je originalno razvijen od strane Eyebeam R&D-a kako bi kreirao web sajt zajednicu koja je fokusirana na umetnost i tehnologiju: http://www. eyebeam. org/reblog/. Sada, Eyebeam R&D se udružio sa Stamen Design-om kako bi još bolje razradio koncept i ponudio ovaj alat zajednici otvorenog koda. reBlog sistem se sastoji od dve komponente: reFeed-a, web zasnovanog RSS agregatora, (razvijenog od Feed on Feeds) koji poseduje funkcije za selektovanje, editovanje i ponovno publikovanje postova. Njegov izlaz je RSS feed bogat meta podacima u standardnom RSS 1. 0 formatu. Demo reFeed možete da pogledate ovde. Plugin-ova za neke od najpopularnijih programa za blogovanje. Umesto da kreira još jedan sistem za upravljanje sadržajem, oni su iskoristili moć drugih uspešnih programa za blogovanje. Trenutno imaju plugin-ove za: Movable Type: (Daunlodujte MovableType 3. 3) WordPress: (Daunlodujte WordPress) Blosxom: skoro smo stigli! (Daunlodujte Blosxom) Sve ostalo: komponenta za filtiraranje izbacuje standardni RSS feed, što znači da je lako napisati plugin za vaš omiljeni program za blogovanje, ili bilo koji drugi sistem koji koristi RSS.
 
   

Šta obući za razgovor za posao

 

 

 

IZVOR
 
   

Šta treba da znate o video četovanju

 

 

 

Video četovanje sa porodicom i prijateljima može da bude zanimljiva alternativa telefonskim pozivima ili emailovima. Danas je na mnogim besplatnim web sajtovima dostupan video čet, što mnogo olakšava ovaj proces. Ako znate da podesite web kameru i koje programe da upotrebite ovaj proces može da bude još jednostavniji. U ovom članku upoznaćemo vas sa osnovnim koracima koje treba da preduzmete da biste bezbolno mogli da uplovite u vode video četovanja.     1. Naručite web kameru Za video četovanje biće dobra bilo koja web kamera. Ako ste zainteresovani za povremeno četovanje i ne treba vam visoka rezolucija postoje mnoge web kamere po pristupačnoj ceni koje će odgovarati vašim potrebama. Postoje neke funkcije na koje biste trebali da obratite pažnju kada birate web kameru. Da li web kamera ima ugrađen mikrofon ili slušalice? Ako četujete sa više ljudi pomoću jedne web kamere, potražite web kameru sa ugrađenim mikrofonom. Da li je web kamera ugrađena u računar ili je samostalna? Ovo je važno u zavisnosti od vašeg stila rada na računaru. 2. Instalirajte web kameru Instalacija web kamere varira tako da je najbolji savet da pratite instrukcije. Kao generalno pravilo važi da prvo instalirate program pre nego što uključite web kameru u računar. Većinu web kamera je veoma lako i jednostavno instalirati. Nakon što je web kamera instalirana, uverite se da ona radi pre nego što pređete na sledeći korak, a to je instalacija programa za video četovanje. 3. Izaberite servis Postoje dve osnovne opcije kada odlučujete kako da video snimak dođe do primaoca. Prvi korak uključuje upotrebu programa kao što je program za trenutno slanje poruka ili ekskluzivni video čet program. Možda je najbolja opcija Skype program koji možete besplatno da daunlodujete. Instalacija je veoma jednostavna i uključuje veoma brzi daunload preko brze internet konekcije. Neke druge opcije uključuju Yahoo!, MSN, AIM i iChat. Još jedna od mogućnosti video četovanja je da podesite samu web kameru. Ovaj proces je mnogo detaljniji i predlaže se samo naprednim korisnicima. Ovaj metod, poznat kao FTP, je odlična opcija za one koji i dalje koriste dial-up konekciju. 4. Počnite sa video četovanjem Sada možete da počnete sa video četovanjem. Da biste započeli ovaj proces trebaćete da se uverite da ljudi sa kojima želite da pričate imaju isti program kao i vi. Zatim otkrijte vaš nadimak ljudima sa kojima želite da razgovarate. Zatim, napišite im poruku ili ih pozovite, u zavisnosti od toga koji program koristite. Kada ste povezani sa osobom, uverite se da je web kamera uključena i da ste selektovali video opciju. Ovu opciju ćete obično lako pronaći, ali je svaki program drugačiji. Ako ne možete da pronađete ovu opciju pogledajte Help fajl koji je ugrađen u program koji koristite. 5. Isključite se Kada ste završili četovanje, trebaćete da se diskonektujete. To ćete uraditi tako što ćete kliknuti na dugme Disconnect ili izađite iz programa. Prateći ove jednostavne korake vrlo lako i brzo ćete se osposobiti za video četovanje sa vašim prijateljima i rodbinom.
 
   

Šta vaš izbor fotografija govori o vama

 

 

 

Ovaj web sajt može da vam kaže da li ste vatreni, lenština, ili volite rizik samo po tome što ćete izabrati neke od fotografija. Oni to nazivaju VisualDNA. Kako god vi ovo nazvali, Imagini je vredan pauze od pet minuta (a u poslednje dve nedelje tako je mislilo još 750. 000 ljudi).   Prvo treba da pročitate nekoliko reči kao što su “Art is…” ili “My Bedroom is…” a zatim da izaberete jednu od 15 fotografija koja najbolje predstavlja vas. Rothko ili Renoir? Alpi ili Grand Kanjon? Cigarete ili čokolada? Na kraju, vaši foto-odgovori će vas kategorizovati kao sanjara, vatrenu osobu, umetnika ili pripadnika neke od ostalih 14 kategorija. Konačni izveštaj uključuje kategorije kao što su ljubav, navike i zabavu, kao i dovoljno psihoanalize da vas natera na razmišljanje da možda postoji u svemu ovome i neko zrnce istine. Nakon što ste dobili odgovor i saznali u koju kategoriju spadate, možete da uradite brzu proveru vašeg mentalnog zdravlja poredeći vaše izbore sa izborima koje su napravili drugi. Sajt vam daje i agregat najpopularnijih izbora. I ako mislite da ne postoji socijalna strana u svemu ovome, varate se. Vi možete da ostavite svoj profil i da pronađete osobe sa kojima se vaš VizuelniDNA pokapa. A kada se umorite od svega ovoga, videćete da na sajtu postoje još neke interesantne stvari koje vredi pogledati.
 
   

Šta vaš izbor telefona govori o vama?

 

 

 

Postoji mnogo mobilnih telefona koji su kreirani za mlađu generaciju koju privlači dobar stil i koji žele i formu i funkciju upakovane u telefon koji dobro izgleda. Na kraju krajeva, telefoni su produžetak naše ličnosti i razlog zbog čega plaćamo jako puno da bi ih prekrili Swarovski kristalima. To ne znači da prosuđujemo telefon samo po njegovoj masci. Ova generacija potrošača ima na raspolaganju sve moguće alate za upoređivanje proizvoda kako bi mogli da donesu ispravnu odluku na osnovu prikupljenih informacija. Svemu tome dodajte blogove o tehnologiji, forume, i prijatelje koji se razumeju u tehnologiju i mladi potrošači će imati dovoljno razloga da dva puta razmisle pre nego što kupe mobilni telefon koji košta 300 dolara, samo zato što je lep.   Nedavno istraživanje koje je vodio Neilsen Media Research potvrđuje ono u šta smo dugo sumnjali: mobilni telefoni govore mnogo o ličnosti. Po rečima direktora Neilsen Media Research-a, gosp. Jody Loughlin-a, “Vrsta mobilnog telefona sa kojim ste viđeni može da bude čak i važnija od toga da li ste na jednoj od vodećih mreža mobilne telefonije”. Većina nas zna da će kompanije koje proizvode mobilne telefone učiniti sve da se njihovi telefoni nađu u rukama poznatih ličnosti kao taktiku koja će ih napraviti još poželjnijim. Forbes je nedavno bacio malo svetla na praksu koja se zove “celebrity seeding” gde kompanije poklanjaju glumcima svoje proizvode nadajući se da će tako zauzvrat privući medijsku pažnju. To nije ništa novo, ali u poslednje vreme možete da vidite poznate ličnosti koje se fotografišu sa više od dva gadžeta u rukama, ponekad čak i tri. Blogovi kao što je Geeksugar, u svojoj kolumni koja se zovu “Match The Celeb with the Cell Phone” nas redovno obaveštava koje mobilne telefone imaju poznate ličnosti. Mi smo ovde iskombinovali ono što Neilsen Media Research i Dawn Bratton kažu o stereotipima vezanim za mobilne telefone sa malo našeg istraživanja poznatih ličnosti kako bismo utvrdili da li je istina ono što oni govore. Saznajte sa li spadate u bilo koju od ovih kategorija: Motorola Magenta RAZRTelefon namenjem korisnicima ispod 24 godine koji su modernih shvatanja i traže zabavu. Ovo je telefon koji devojke moraju da imaju.   Poznate ličnosti koje ga imaju: Maria Sharapova, Paris Hilton, Denise Richards, Nicole Richie, Rachael Bilson, i Mischa Barton. Dolce & Gabbana V3i RAZR Od ovih telefona napravljeno je samo 1. 000 komada tako da ovaj telefon vrišti na sav glas “Ja sam jedinstven”. Poznate ličnosti koje ga imaju: Sharon Stone, Hillary Duff, Reese Witherspoon Chocolate LG Pink Omiljen je kod mama i roditelja koji ostaju kod kuće, uspešnih i onih koji traže harmoniju. Poznate ličnosti koje ga imaju: Rihanna, Mariah Carey, Jessica Alba, Snoop Dog, Hugh Hefner, Girls Next Door. Sidekick 3 Možete da budete ekskluzivni i volite da se ljudi pitaju šta radite u svakom trenutku svog života. Poznate ličnosti koje ga imaju: Hillary Duff, Paris Hilton, Lindsey Lohan Nokia Telefon namenjen ljudima okrenutim porodici, menadžerima srednjih godina, uravnoteženim osobama i osobama zdravih shvatanja.  Poznate ličnosti koje ga imaju: Jennifer Lopez, Mary J. Blige Sony Ericsson Mobilni telefon za ambiciozne mlade ljude, profesionalce, uspešne i individualiste.  Poznate ličnosti koje ga imaju: Robbie Williams, Helena ChristensenSamsung Telefon namenjen mladim ženama koje su fokusirane na karijeru, koje su uspešne i koje traže zabavu. Poznate ličnosti koje ga imaju: Leonardo DiCaprio, Allison Janney Blackberry Volite tehnologiju i sve nove tehnološke zavrzlame. Ako nosite i PDA to znači da ste možda zahtevni ali samo zato što obavljate više poslova istovremeno. Ekstremno ste organizovani. Poznate ličnosti koje ga imaju: Jaime Fox, Britney Spears, Lauren Conrad, Jennifer Aniston, Jessica Simpson, Adrian Grenier, i Tina Fey. Treo Volite tehnologiju i sve nove stvari. Ako nosite PDA takođe znači da ste možda zahtevni ali samo zato što obavljate više poslova istovremeno. Ekstremno ste organizovani. Poznate ličnosti koje ga imaju: Mathew Broderick, Peter Gabriel Da li su po vama ovi stereotipi tačni? Koji vi mobilni telefon imate? Ostavite komentar.
 
   

Štampani materijal u obrazovanju na daljinu

 

 

 

Zašto?Oblici štampanog materijalaPrednostiKreiranje nastaveOgraničenjaReferenceZa dodatne informacije Zašto upotrebljavati štampani materijal?Štampani materijal predstavlja temelj obrazovanja na daljinu i osnovu sa koje su se razvili svi ostali sistemi za prenos i izlaganje. Prvi kursevi koji su se izvodili na daljinu bili su ponuđeni kao studiranje preko prepiske pri čemu su se štampani materijali slali i primali od učenika putem pošte. Iako tehnička dostignuća predstavljaju još jednu alatku u repertoaru predavača na daljinu, štampani materijal nastavlja da predstavlja značajnu komponentu svih programa za obrazovanje na daljinu. Prednosti štampanog materijala? Spontanost. Štampani materijali mogu se koristiti u bilo kojoj postavci bez potrebe za nekom sofisticiranom opremom za prezentiranje. Transparentan u domenu nastave. Medijum kojim se prenosi i izlaže trebalo bi da poboljša pažnju ućenika, a ne da se nadmeće za nju. Ako je učenik dobar u čitanju onda štampani materijal predstavlja najtransparentniji nastavni medijum od svih. Nije preteći. Čitanje predstavlja vrlo prirodnu stvar većini učenika. Kao rezultat toga, oni se lakše mogu usredsrediti na sadržaj a da ne postaju hipnotisani ili frustrirani samim procesom čitanja. Jednostavan za korišćenje. Uz adekvatno osvetljenje štampani materijali mogu se koristiti u bilo koje vreme i na bilo kom mestu bez pomoći dopunskih resursa kao što su elektrificiranost, ekran za praćenje i posebno projektovane elektronske učionice. Prenosivost štampanog materijala posebno je važna za učenike koji potiču iz ruralnih sredina sa ograničenim pristupom naprednoj tehnologiji. Lako se pregleda i pronalazi sadržaj. Štampani materijal je obično pod kontrolom onoga koji uči. Rezultat toga je da učenik brzo prolazi kroz delove koji se ponavljaju, a usredsređuje se na oblasti koje zahtevaju dodatnu pažnju. Ekonomičan. Ni jedan nastavni alat nije jeftniji za produkciju od štampanog. Osim toga, postoji obilje mesta za jeftino umnožavanje ovih materijala. Lako se uređuje i prepravlja. U poređenju sa tehnički sofisticiranim elektronskim softverom, štampani materijal se lako i jeftino uređuje i prerađuje. Vremenski efikasan. Kada se pravi štampani materijal, prvenstveni cilj onoga koji ga pravi odnosi se na brigu o sadržaju, ne na tehničke zahteve sistema za izvođenje kursa. Ograničenja štampanog materijala Ograničen pogled na realnost. Štampani materijal, zbog oslanjanja na pisanu reč, nudi posredan uvid u realnost. Uprkos upotrebi odličnih ilustracija ili fotografija koje se smenjuju, na primer, nemoguće je adekvatno predstaviti pokret u štampanoj formi. Pasivan je i samousmeren. Brojne studije pokazale su da je potrebna veća motivacija onoga koji uči da bi se uspešno završili kursevi bazirani na štampanom materijalu. Do određene granice, pasivna priroda štampanog materijala može biti nadoknađena sistematskim projektovanjem nastave kojom se želi postići stimulacija pasivnog učenika. I pored toga, potrebna je veća motivisanost za čitanje knjige ili za rad preko pisanih vežbi nego što je to potrebno za gledanje televizijskog programa ili za učešće u audiokonferenciji sa nastavnikom koji ohrabruje učešće učenika i reakciju. Povratne informacije i interakcija. Bez postojanja povratnih informacija i interakcije, nastava pati bez obzira na sistem za prenos i izlaganje koji se koristi. Po prirodi stvari, štampani materijali su pasivni i samousmereni. Čak i sa štampanim materijalima koji u sebi sadrže mehanizme za prikupljanje povratnih informacija i interaktivne vežbe, učenicima je lako da pređu na deo sa odgovorima. Zavisnost od sposobnosti čitanja. Zahvaljujući televiziji, većina učenika je do svoje četvrte godine razvlila veoma dobre veštine praćenja i posmtranja. Ista ova deca, međutim, često ne uspevaju da razviju adekvatne čitalačke sposobnosti do svoje dvanaeste godine. Čitalačke sposobnosti moraju se često poboljšavati. Nedostatak sposobnosti u ovoj oblasti obogaljuje efikasnost i najjasnijeg štampanog materijala i mora se prevazići da bi se štampani materijal koristio efikasno. Oblici štampanog materijalaPostoje razni oblici štampanog materijala, u koje spadaju: Udžbenici. Kao i pri izvođenju klasičnih kurseva, udžbenici predstavljaju osnovu i primarni izvor sadržaja za većinu kurseva koji se izvode na daljinu. Kao što je potrebno da udžbenici uvek budu kritički pregledani pre usvajanja, ovo je posebno važno kada učenik i nastavnik nisu u svakodnevnom kontaktu. Naučni vodiči. Obično, predavači na daljinu koriste naučne vodiče da bi potencirali zaključke načinjene tokom časa i kroz upotrebu drugih sistema za prenos i izlaganje. Oni će često ubaciti i vežbe, određene tekstove za čitanje i dodatne resurse koji su na raspolaganju učeniku. Knjige sa vežbama. U obrazovanju na daljinu knjige sa vežbama iz određenog konteksta često se upotrebljavaju da sadržaj kursa izlože na interaktivan način. Uobičajen format može sadržati pregled, sadržaj koji treba pokriti, jednu ili više vežbi ili proučavanja slučajeva kako bi se detaljno razložile pojedinosti koje su istaknute, i propitivanja ili test (sa odgovorima) za samoprocenjivanje. Pored toga, postoji obično i neki oblik povratne informacije, mogućnosti popravke ili petlja koje se “grana” kako bi se po potrebi proverili učenici tokom nastave. Plan i program kursa. Sadržajan i dobro isplaniran program kursa predstavlja temelj mnogih kurseva koji se izvode na daljinu. On predviđa ciljeve kursa, očekivane uspehe, opise zadataka, potrebne materijale za isčitavanje (često po svakom času), kriterijum ocenjivanja i svakodnevni pregled materijala koji treba da se pokrije. Program mora biti što kompletniji kako bi se učenici usmeravali kroz kurs u nedostatku dnevnog kontakta sa nastavnikom. Detaljna proučavanja slučaja. Ako su napisana maštovito, detaljna proučavanja predstavljaju izuzetno efikasan nastavni alat. Zapravo, ona su napravljena na granicama mogućnosti štampanog materijala i sa namerom da zagolicaju maštu učenika dok oni sebe smeštaju u određene slučajeve koji se razmatraju. Mnoga detaljna proučavanja slučajeva predstavljaju scenario zasnovan na sadržaju. Ona postavljaju pitanja, daju moguća rešenja a onda razdvajaju učenike da reade na različitim delovima teksta. Onda se razmatraju posledice izabranih mogućnosti. Kreiranje nastave za korišćenje štampanog materijalaPošto štampani materijal uglavnom predstavlja jednosmeran komunikacioni medijum, izazov predstavlja kreiranje nastave kako bi se uvećao obim interakcije u korišćenju štampanog materijala u obrazovanju na daljinu. Treba uzeti u obzir: Stil pisanja. Misanchuk (1994) predlaže da predavači na daljinu pišu nastavne materijale jezikom koji se više koristi za govor nego za pisanje novinskih članaka ili knjiga. Njegovi saveti za pisanje nastavnih materijala su:    a. Koristiti kratke rečenice.     b. Izbegavati složene rečenice.     c. Izbegavati suvišne informacije u rečenici.     d. Koristiti aktivno izražavanje.     e. Koristiti lične zamenice.     f. Održati ekvivalentne elemente paralelnim.     g. Navoditi uslove odvojeno.     h. Izbegavati višestruke negacije.     i. Koristiti oblik potenciranja.     j. Koristiti prepoznatljive primere.     k. Pisati onako kao što bi se pričalo.     l. Izbegavati nepotrebne i složene reči.     m. Izbegavati žargonizme; tehničke izraze upotrebljavati samo kada je neophodno.     n. Rečenice i paragrafe slagati u logičan redosled: prvo stvari koje utiču puno, onda stvari koje utiču malo; prvo osnovno, onda određeno; prvo trajne odredbe, onda one koje su privremene.     o. Izbegavati pravljenje stereotipa na kulturološkoj i polnoj osnovi. Usredsređivanje na organizaciju sadržaja pre razvijanja sadržaja. Pre razvijanja sadržaja treba napraviti nacrt materijala koji treba biti pokriven. Štampani materijali često imaju suviše reči jer autor planira, organizuje i piše u isto vreme. Umesto toga, treba organizovati sadržaj zasnovan na identifikovanim ciljevima i objektima. Na početku se treba usredsrediti na sistematsko i kreativno uređivanje toka tema, ne na uglađivanje završenog proizvoda. Krajnji rezultat biće dobro organizovan nacrt sadržaja na osnovu koga će pisani sadržaj lako teći. Razvijanje uvoda u kurs. Misanchuk (1994) predlaže razvijanje pisanog uvoda kursa koje će biti prva stvar koju će učenik na daljinu videti. Uvod u kurs može obuhvatati biografske podatke o nastavniku, pregled kursa, ciljeve i stremljenja kursa, spisak svih udžbenika ili pomoćnih materijala za učenje koji će biti potrebni i informacije o procenama, ispitima i ocenjivanju. Držati se konzistentnog formata. Zabrinutost onih koji uče za ono što je nepoznato može se umanjiti konzistentnošću u izlaganju nastave. Treba razviti efikasan format i organizacionu šemu i držati se njih. Koristiti adekvatna zaglavlja i podnaslove kako bi se čitalac vizuelno vodio kroz materijal. Korišćenje naprednih organizatora. Napredni organizatori jesu načini za povezivanje novog materijala sa kognitivnom strukturom i prethodnim znanjem učenika. Oni bi trebalo da su opštijeg i apstraktnijeg karaktera nego materija za učenje koja sledi i pomaže učeniku da različite delove i koncepte materijala za učenje dovede u vezu. Najopštije i najobuhvatnije ideje treba postaviti na početku lekcije i potom ići na struktuiranije i detaljnije informacije. Korišćenje primera i analogija. U klasičnoj učionici nastavnici spontano daju primere i analogije kako bi ilustrovali određene stvari koje učenici teže razumeju. Zbog toga što učenici na daljinu i njihovi nastavnici neće imati ovakav vid interakcije, treba uključiti puno dobrih primera i analogija u štampane materijale. Treba, međutim, osigurati da ovi primeri budu jasni različitim kulturološkim grupama, godištima i iskustvima učenika. Korišćenje pitanja. Pitanja u štampanom materijalu mogu stimulisati učenika da bude aktivniji i da intenzivnije radi sa matarijalom za učenje. Koristiti pitanja koja ciljaju na razumevanje činjenica, umesto samo na reprodukciju i memorisanje. Ubacivanje sadržaja. Detaljan sadržaj može pomoći učeniku da brzo pronađe odgovarajući deo. Uključivanje rečnika termina. Rečnik rezimira svu novu, često tehničku terminologiju, na koju se može naići u dokumentu. Bilo bi od pomoći da se u nastavnom materijalu istaknu stavke koje se nalaze u rečniku tako što će biti ispisane debljim slovima.
 
   

Stanje i trendovi e-poslovanja u svetu

 

 

 

Stalan napredak u oblasti informaciono-komunikacionih tehnologija i u nauci i tehnici uopšte, drastično menja način života. Računari su brži, kapacitet memorije veći, propusni opseg teži beskonačnosti, a svi uređaji bez kojih ne možemo su veličine kutije šibica (ukoliko se neko i seća kako izgleda kutija šibica). Audio kasete može da reprodukuje poneki elektroničar, gramofonske ploče skoro niko. Ljudi prihvataju nove ideje i zaboravljaju stare. Skoro, pa niko ne piše rođendanske čestitke, već se šalje mala SMS poruka. Mnogi koncepti od pre deset godina, danas su opšta potreba i nije nam jasno kako smo živeli bez toga. Elektronsko poslovanje je počelo kao posebna usluga ili nadogradnja klasičnog poslovanja. Tada verovatno niko nije imao ideju da će već u današnje vreme ubičajen izraz koji se koristi za elektronsko poslovanje biti jednostavno, poslovanje (odnosno biznis). Predviđa se da će do 2010. godine elektronsko poslovanje biti standard i da neće biti drugog poslovanja osim elektronskog. Napomenimo da predviđanja nisu uvek tačna i da nikako nisu aksiomi već samo pretpostavke, ali. . . . Nove ideje Prošlo je mnogo vremena od kad su se podaci čuvali na glinenim pločama. Današnja tehnologija je ostvarila sisteme koji odlično prikupljaju, organizuju, čuvaju i obrađuju podatke. Razvoj informacionih sistema i sistema baza podataka omogućava stvaranje velike baze znanja koja se koristi u odlučivanju. U elektronskom poslovanju postoji mnogo faktora uspeha čijom se kvalitetnom obradom može doći do informacija koje ponekad mogu biti presudne i na osnovu kojih se odlučuje o smernicama u daljem uspešnom biznisu. Računarske mreže su osnov infrastrukture mnogih proizvodnih, finansijskih, akademskih, zdravstvenih, vojnih i drugih ustanova. To su tzv. poslovne računarske mreže. Ali računarske mreže postoje i unutar kuća i stanova. To su kućne mreže. Mreže se ostvaruju svuda i na svaki način, bezičnim putem, satelitskim putem, preko optičkih vlakana. Posebna pažnja se obraća na mobine (pokretne) korisnike. Poslovni ljudi moraju i tokom poslovnog putovanja imati pristup nekim resursima putem mreže. Isto tako i običnim korisnicima se sa komercijalizacijom prenosivih uređaja stalno nude nove usluge. . U osnovi informacionog sistema (ili poslovnog sistema) preduzeća stoji računarska mreža. Ugrožavanje sigurnosti računarske mreže preduzeća predstavlja direktan napad na preduzeće. Kompjuterski kriminal je najveći problem elektronskog poslovanja. Algoritmi za šifrovanje su već sad skoro nemogući za dešifrovanje. . Sigurnosni sistemi imaju skoro savršene procedure, ali su korisnici neupućeni u problem sigurnosti ili, što je još gore, nemaju osećaj odanosti prema poslodavcu, pa ih i ne interesuje. Ipak, teži se apsolutnoj sigurnosti. Moguće je da će se u bliskoj budućnosti, iako to sada ne izgleda moguće, pojaviti apsolutno siguran sistem koji će garantovati bezbednost. Intranet čini čuda Intranet je lokalna (unutrašnja) računarska mreža preduzeća koja može ali ne mora da bude povezana sa Internetom. Putem Intraneta se obavljaju sve back office akcije, odnosno procedure i funkcije koje su nevidljive klijentima (kupcima). Intranet može u mnogome da ubrza poslovanje preduzeća i da poveća efikasnost. Jedna od primena jeste primena na tok dokumenata unutar preduzeća. Umesto kurira, e-dokumente prenosi računarska mreža od jednog do drugog računara. Ovo olakšava obradu i čuvanje i smanjuje broj grešaka. Druga primena je edukacija zaposlenih. Novom zaposlenom ne treba stariji kolega za svaku proceduralnu sitnicu jer sve može da pročita na intranetu u posebnoj sekciji o pravilima i procedurama unutar preduzeća. Još jedna primena je mogućnost sprovođenja brejnstorminga i upotreba sistema inteligentnog odlučivanja. Zaposleni mogu da daju svoje sugestije i da diskutuju po određenom pitanju i dolaze do novih ideja ili korisnih zaključaka u proceni određene stavke. Primenom sistema inteligentnog odlučivanja moglo bi da se proceni koliko su zaposleni upoznati sa sigurnošću računarskih mreža (imajući u vidu da jednu mrežu svakodnevno koriste). Po sprovođenju ankete sistem bi mogao da sumira rezultate i odredi koliki je nivo sigurnosti preduzeća posmatrano sa aspekta ljudskog faktora i šta može da se učini da se stanje popravi (ukoliko je loše). Internet2 Saradnjom istraživačkih i akademskih ustanova sa vodećim tehnološkim stručnjacima unutar industrijskih, vladinih i internacionalnih organizacija, nastao je Internet2 koji promoviše saradnju u inovativnim akcijama koje imaju suštinski uticaj na budućnost Interneta. Internet2 je konzorcijum naprednog umrežavanja koji je većim svojim delom pozicioniran u SAD. Ima za cilj da korišćenjem najnovijih mogućnosti umrežavanja i jedinstvenim partnerskim odnosima između članova organizacije ostvari razvoj, napredak i upotrebu revolucionarnih Internet tehnologija. Svi koji su do sada kupovali domen, skoro sigurno su bili upitani (ili im je bilo predloženo) da kupe . com domen sa svojim ličnim imenom. Na prvi pogled, može da deluje glupo, ali imajući u vidu veliku sliku, odnosno budućnost Interneta, možda je nepromišljen potez ne imati domen sa svojim imenom. Naime, Internet je već otpočeo svoj evolucioni put. Od komunikacione strukture za razmenu podataka, preko sveobuhvatnog izvora informacija, Internet se pretvara u globalno tržište. Zar to već nije? Nije u potpunosti. I možda nikada neće ni biti, jer zapravo postoje dva scenarija. Ili će Internet prerasti u Internet2 ili će Internet2 nastati kao posebna mreža kojoj mogu da pristupe oni odabrani koji to mogu da priušte (takvo stanje je danas), a Internet će ostati kanalizacija za radničku klasu. Zapravo, dok Internet2 izumeva nove tehnologije i koristi ih u istraživanju i obrazovanju, elektronskom poslovanju, zdravstvu i td. , zemlje trećeg sveta će moći samo da slušaju priče o nekoj velikoj mreži sa neverovatnim protokom podataka gde su svi sadržaji komercijalni i gde ne postoji problem sigurnosti. U svakom slučaju, svakako treba imati domen sa svojim imenom i to bar u . com i . info varijanti. Komercijalna varijanta domena će svakako dobro doći ako onaj koji ima domen planira da u budućnosti razvije neki onlajn biznis (možda će čak biti i primoran?). Akademski građanin koji je, na primer, autor mnogih stručnih knjiga koje se prodaju na Amazon-u, Barnes and Noble-u ili Prentice Hall-u, nema bolji izbor od . info domena gde može da predstavi sebe i svoje radove i uputi posetioce da uzmu u obzir njegove knjige. Bogdan Gavrilovićgavrilovic. bogdan@gmail. comhttp://www. bogdangavrilovic. com/
 
   

Stare cipele - kome biste ih poslali i ko bi bio zatrpan

 

 

 

Sajt Fighting Liberals prvo donosi čuvenu misao Čerčila: "Nije dovoljno da radimo ono što najbolje znamo, nekada moramo da uradimo i ono što je potrebno. " I postavlja pitanje: "Kome poslati stare cipele?" Niže je data adresa Američkog predsednika. U starim cipelama Hostel se nalazi u Beogradu. Pokušajte da hodate u starim cipelama. Evo i slike: Kako da reciklirate, stare cipele, ako već niste gađali predsednika, komšiju, objašnjava vam sajt Kako da ovo recikliram:   Eto, stare cipele su ponovo u modi. Na, kraju, jedan lopov je odneo ove cipele iz galerije Kathleen Cullen Fine Arts vredne 3000 dolara: Pitanje, da li ove cipele kada postanu stare, prikazuju muškarce iz staračkog doma? 
 
   

Steve Jobs kralj onlajn muzike

 

 

 

Američki muzički časopis Blender imenovao je Steve Jobsa kraljem onlajne muzike te se na "Powergeek 25" rang listi šef Applea našao ubedljivo na prvom mestu. Inače, ova rang lista obuhvata sve glavne igrače Internet muzike. Blenderov urednik Craig Marks rekao je da, umesto da provode većinu svog slobodnog vremena ispred kasetofona i CD plejera, ljubitelji muzike vreme ispred računara te je u skladu sa tim i onlajn muzika postala njihova svakodnevnica. Baš se na tom polju Steve Jobs pokazao kao technology trendsetter te su iPod i iTunes Store promenili način na koji ljudi slušaju muziku još od CD plejera, i način od početka snimanja zvuka na medije. Drugo mesto "The Powergeek 25" rang liste pripada Tomu Andersonu i Chrisu DeWolfeu, saosnivačima MySpacea. Na trećem mestu su još dve poznate ličnosti - Chad Hurley i Steve Chen koji su osnovali YouTube.
 
   

Steve Jobs otvara WWDC

 

 

 

Apple je potvrdio u utorak da će generalni direktor Steve Jobs otvoriti godišnju Worldwide Developers Conference (WWDC) sa ključnim govorom koji če početi u 10 časova u ponedeljak 11. juna 2007. godine u Moscone West konferencijskom centru u San Francisku. Apple je rekao da planira da iskoristi ovaj događaj da bi prikazao programerima kompletno opremljenu verziju Mac OS X Leoparda i da im podeli beta kopije koje će poneti kući na finalno testiranje do njegovog finalnog izdanja u oktobru. Ovaj petodnevni WWDC događaj je planiran da se održi od 11 juna do 15 juna, i uključiće više od 150 sednica i ispitivanja čija je osnovna namena da se dobije maksimum iz Leoparda. Na konferencija će se takođe govoriti o novim sadržajima koji će služiti širokom rasponu programera, uključujući Mac OS X Immersion Monday, koji je dizajniran tako da mu se novi Mac programeri mogu brzo prilagodili; biće prikazane medija trake koje će demonstrirati programerima najbolje načina da integrišu animaciju, pokretnu grafiku, video, rich-media i web zasnovan sadržaj u svoje programe; i desetine ispitivanja koja će vam ponuditi jedinstvenu mogućnost da radite direktno sa Apple inženjerima. Ostale aktivnosti Apple-ovog WWDC 2007 uključuju: Prezentacija Apple-ovih inženjera koja će obezbediti detaljan pregled Leoparda, od njegovog jezgra otvorenog koda pa sve do novih tehnologija i inovacija kao što su Xcode 3. 0, Dashcode, Core Animation, Time Machine, iChat Theater i tako dalje; Praktične vežbe gde će slušaoci moći da nauče Apple-ove strategije kodiranja i tehnike za kreiranje Cocoa veza, građenje Automator akcija i integrisanje iCal slučajeva u aplikaciju; Tehnološka ispitivanja gde će slušaoci moći da rade zajedno sa Apple inženjerima na temama kao što su Cocoa, Open GL i AJAX; i Specijalni događaji, uključujući Apple Design Awards i Stump the Experts. Cena i registracija Petodnevna konferencija košta 1. 595 dolara po slušaocu, sa popustom od 300 dolara za unapred plaćenu registraciju koju možete da izvršite do 11. maja. Posetite Apple-ov WWDC web sajt da biste se registrovali i ispunili detalje na developer. apple. com/wwdc.
 
   

Sticky Screen – neka vaš podsetnik bude vaša Home stranica

 

 

 

Sticky  Screen je jednostavna onlajn verzija podsetnika koje svakodnevno (barem ja)  ispisujete na malim papirićima. Sve što treba da uradite je da ukucate nešto na papirić na  ovom web sajtu i da odredite ovaj web sajt da bude Home stranica vašeg web  pretraživača. Ne treba da se registrujete a nema ni dugmeta za snimanje. Žuti papirić sa porukom koju ste ostavili će se pojaviti  svaki put kada pokrenete vaš web pretraživač. Kako ova čarolija radi? Nema čarolije. Mali kolačić (cookie)  se lokalno snima na vaš računar i omogućuje Sticky Screen onlajn servisu da vas  identifikuje. To znači da ako izbrišete kolačić, ili reinstalirate sistem, ovaj  servis više neće biti vaša Home stranica. Naravno, vi u bilo kom trenutku možete da izaberete neku  drugu Home stranicu ako vam ovaj servis dosadi. Najveća mana ovog servisa je što imate na raspolaganju samo  tri kratka reda teksta, zato zaboravite duge poruke. Adresa: Sticky ScreenIzvor: Saša Prudkov
 
   

Stigao je novi Google-ov interfejs za pretraživanje

 

 

 

Google testira novi razmeštaja za pretraživanje koji omogućuje korisnicima da odluče da li žele da vide duži tekst, isečke teksta, datume, lokacije pa čak i slike unutar regularnih rezultata pretraživanja. Vi takođe imate opciju da ograničite Google rezultate pretraživanja na samo nove stranice (na primer samo na stranice koje su kreirane u zadnjih mesec dana) bez potrebe za korišćenjem "Advance Search Page". Da bi počeli, korisnicima se prikazuje "Search Options" link koji izbacuje listu relevantnih opcija u desnom panelu. Slike u nastavku teksta same sebe objašnjavaju. 1. Show pages created in the past month (stranice kreirane u zadnjih mesec dana). 2. Show Search Snippets with Longer Text (prikaz rezultata pretraživanja sa dužim tekstom). 3. Show Dates & Places in Search Results Snippets (prikazivanje datuma i lokacija u rezultatima pretraživanja. 4. Show both Images & Text from Web Pages  (prikazivanje i slika i teksta sa web stranica).
 
   

Stigao Samsung SGH-U300

 

 

 

Nakon svetskog uspeha sa Ultra Edition serijom telefona, Samsung je ove godine najavio novu generaciju ultra-tankih telefona. Ultra Edition II serija će predstavljati još jedan kvalitativni pomak unapred, kako za korejskog proizvođača tako i za čitavu mobilnu zajednicu. O kakvoj se evoluciji radi najbolje možete da se uverite ako pogledate model U300 kojeg Samsung trenutno lansira na naše tržište. Jedini preklopnik u drugoj generaciji ultra-tankih Samsungovih uređaja, U300 je namenjen naprednim korisnicima koji od mobilnog uređaja očekuju tehnološku superiornost i dizajnersko savršenstvo. U300 nesumnjivo i beskompromisno zadovoljava oba zahteva. Naime, radi se o telefonu koji se među ostalim mobilnim telefonim u najvišoj klasi ističe tankim čeličnim kućištem debljine svega 9,6 milimetara u koje je proizvođač smestio sve savremene tehnologije. Ali to nije sve. Vodeći inovator u svetu telekomunikacija je doneo i nekoliko potpuno novih rešenja kakva nećete naći ni u jednom drugom mobilnom telefonu.  U multimedijalnom smislu U300 poseduje fotoaparat od 3 megapiksela za snimanje fotografija i video zapisa, zatim tu je velik i pregledan ekran sa 262 hiljade boja, zatim TV-izlaz zahvaljujući kojem se svi snimljeni materijali mogu pregledati na velikom televizijskom ekranu, i opcija za direktno kopiranje fotografija pomoću Bluetooth tehnologije. Ni muzički prosvećeni korisnici neće ostati kratkih rukava. Za to će se pobrinuti ugrađeni MP3 plejer koji može da reprodukuje većinu postojećih formata (MP3, ACC, eAAC+, WMA, WMDRM), a nije izostao ni video plejer za reprodukciju video sadržaja.
 
   

Stigla je nova verzija Google Eartha!

 

 

 

Google Earth Enterprise je drugačija verzija poznate alatke za mapiranje koja donosi veću moć novom segmentu korisnika, nudeći im prostorne alatke kao i druge pomoćne programe koji su namenjeni da obezbede bolje performanse. Nova verzija Google Earth-a donosi puno promena počevši sa novom integracijom pretraživača i završavajući sa poboljšanom bezbednošću za nekoliko operativnih sistema. Pre svega, Google Earth Enterprise radi brže nego prethodne verzije i po rečima Noah Doyle-a, direktora proizvodnje, Enterprise Geospatial Products, on nudi “desetostruko ubrzanje za procesiranje vektorskih podataka i više nego dvostruko smanjenje serverskog računanja za odgovaranje na zahteve za slikama. " Zatim, alatka za mapiranje je sada bezbednija za upotrebu na brojnim platformama kao što je Red Hat Enterprise Server 4 i SUSE Linux 9 i 10 po rečima zaposlenih u Google-u. Pored toga, integracija pretraživača je isto tako poboljšana, omogućavajući bilo kome da ugradi 2D prikaze u dati web servis za nekoliko minuta. “Dakle sa ciljem proširenja prednosti naših geo proizvoda za organizacije, ovo izdanje čini veliki korak ka obuhvatanju šireg raspona korisnika unutar organizacija. On obezbeđuje podršku za ličnu bazu podataka pomoću 2D prikaza Google Maps stila kao i tradicionalni 3D prikaz. On se odlično spaja sa Google-ovih hostovanim geo servisima sa mogućnošću za publikovanje sopstvenih baza podataka iza firewall-a tako da korisnici mogu da uživaju u najboljem iz oba sveta”, dodao je Noah Doyle. Međutim, trebali biste da znate da Google Earth Enterprise zahteva napredne hardverske resurse kao što su NVIDIA, ATI, 3D Labs, Intel, Matrox ili S3 grafičke kartice. Isto tako, treba da znate da ATI Rage Mobility, ATI Xpert i ATI 3D Rage nisu podržani. Na primer, predložena konfiguracija za Windows platformu je Windows XP sistem sa Pentium 4 2. 4GHz+ ili AMD 2400xp+, 512MB RAM, 2GB slobodnog prostora i 1280x1024, "32-bitni True Color" ekran.
 
   

Stil života bogatih ljudi koji se razumeju u Internet

 

 

 

Mislite da je lako održavati nekoliko kuća? Porezi? Osiguranje? Gosti koji koriste kuću za vikend? Ko je bio taj užasni vodoinstalater kojeg smo angažovali prošle godine? Imate li ideju kako je to? Zahvaljujući navedenim problemima, postoji industrija agencija za održavanje kuća. Home Concierge je web servis koji je dizajniran da pomogne vlasnicima više kuća da naprave liste, planove i organizuju svoje živote na više lokacija. Ovu kompaniju pokrenuo je tim majka/ćerka. Mama, Jolynn Blair, shvatila je da bi ovakva upravljačka alatka bile neverovatno korisna, i zamolila je svoju ćerku koja je više naklonjena tehnologiji da je napravi. Naravno iz projekta nije izostao ni otac, Mike Blair, koji je stvorio i prodao veliku kompaniju Cyborg. On je znao kako da kreira bezbedne, pouzdane baze podataka. Home Concierge ima atraktivan izgled i više nego dovoljno prostora da unesete sve vaše kuće. Ovaj servis košta 100 dolara godišnje, sa tromesečnim probnim periodom. Vaša prijava daje vam bezbedan prostor na web sajtu kompanije gde možete da radite na listama vašeg života: sve, od održavanja rasporeda (eksterijera, enterijera, voznog parka i ličnih stvari), do ličnog kalendara i medicinskih informacija. Pronaći ćete šablone za liste bakalnica, sezonske instrukcije kao što su instrukcije za zimski period, inventar kuća sa fotografijama i tako dalje. U kalendare/organizatore i baze podataka kuće, informacije se unose pomoću jasnih šablona sa prostranim prostorom za beleženje imena i brojeva, od baštovana do asocijacije vlasnika kuća. Baze podataka u Home Concierge se sinhronizuju sa Outlook kalendarom, PDA, ili BlackBerry-jem. Specijalna verzija je dostupna za ličnu pomoć i upravljanje nekretninama.
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272