Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Vesti – Internet

Ukupno: 1170, strana 31 od 59

Mobilni telefon koji je otporan na gotovo sve

 

 

 

Manje poznata kompanija Sonim predstavila je svoj prvi telekomunikacioni uređaj koji je otporan na gotovo sve zemaljske nedaće. Voda, prašina, vlažnost, pad sa visine samo su neke od nepogodnosti koje ovom uređaju ne predstavljaju nikakav problem. Uređaj Sonim XP1 izrađen je na način i od materijala koji ga svrstavaju u kategoriju najotpornijih mobilnih telefona na svetu. Što se tiče telekomunikacionih sposobnosti uređaj je puno više od klasičnog GSM mobilnog telefona – XP1 je moguće koristiti kao toki-voki sa istim uređajem, moguće je u njega uneti listu ostalih korisnika čime se uređaj ponaša kao IM klijent (u svakom trenutku vidi ko je online), a sadrži i mogućnosti klasičnog pejdžera. Uređaj će bez problema preživeti pad sa visine od 1,65 metara, a napredna izrada kućišta štiti ga od ogrebotina, vlage, prašine i ostalih nepogoda. Sonim XP1 je moguće koristiti i u izuzetno glasnim okolnostima kao što su gradilišta jer sadrži pojačivač zvučnika koji reaguje na okolne zvukove i automatski prilagođava glasnost. Sve navedeno zvuči izuzetno primamljivo i priznajemo da bismo voleli da ga isprobamo i staviti ga na neke prilagođene testove otpornosti. Uređaj je moguće nabaviti po ceni od 233,83 funti. www. sonimtech. com
 
   

Mobilni telefon na solarni pogon

 

 

 

Motorola je dobila patent za ugradnju solarne ćelije u ekran mobilnog telefona, što omogućuje punjenje mobilnog telefona izlaganjem suncu. U ovom Motorola-inom izumu, koji je još u fazi patenta, solarna ćelija ugrađena je ispod samog ekrana, što znači da se mobilni telefon puni pomoću sunca koje prolazi kroz LCD ekran. Ideja je dobra ali Motorola mora rešiti još neke probleme pre nego što se ova tehnologija pojavi u komercijalnoj upotrebi. Naime, ovo funkcioniše dobro samo sa monohromatskim LCD ekranima, gde 75 posto dolazeće svetlosti prodire kroz ekran. Zbog toga nam se čini da je trenutno najverojatnija mogućnost upotrebe ove tehnologije u sklopivim telefonima sa crno-belim spoljnim ekranom. Naravno, da bi stvar funkcionisala, mobilni telefon morate da ostavite na suncu, a ne ga držite u džepu.
 
   

Mobilni telefon: Opera Mobile 9.5 - baš ono što ste tražili

 

 

 

Opera Mobile 9. 5 je upravo izašla sa impresivnim setom novih funkcija i mogućnosti. Ali nemojte da pomešate Opera Mobile, koji košta 24 dolara, sa besplatnom Operom Mini. Razlika je u tome što je Opera Mini namenjena za male ekrane mobilnih uređaja kao što su mobilni telefoni, dok Opera Mobile radi na smartphone-ovima koji koriste Windows Mobile. Nakon što pogledate skrinšotove Opera Mobile-a 9. 5 videćete da se neke ideje preuzete iz iPhone-a. Da li je to loše? Nipošto. iPhone je bio jedan od prvih uređaja koji nam je stvarno pokazao da naše surfovanje Internetom ne mora da bude obogaljeno samo zato što koristimo mobilni uređaj. Svaka čast Operi zbog jedne stvari. Oni su rešili neke od problema i najvećih zamerki koje su korisnici imali na rad Safarija na iPhone-u. Pomoću Opera Mobile-a 9. 5 vi možete da snimite web sajt na uređaj radi oflajn pristupa, skladištite lozinke kako ne biste morali stalno da ih kucate, a možete čak i da kopirate tekst! Međutim, ono što je možda još važnije je kompatibilnost Opera Mobile-a sa Flash Lite-om. Da, vi možete da gledate sve YouTube video fajlove bez potrebe za eksternom aplikacijom. Sledi kratak spisak nekih funcija koje ćete naći u Opera Mobile-u 9. 5: Intuitivni korisnički interfejs Pretraživanje preko kartica Poboljšano omotavanje teksta Prikaz stranice, zumiranje i pomeranje Pejzažni režim prikaza Zovite telefonske brojeve sa web stranica Šaljite linkove kao SMS/MMS Šaljite slike kao SMS/MMS Renderovanje za male ekrane Automatsko kompletiranje ukucavanja web adresa Istorija i bookmarkovi Opera vidžeti To je to za sada. Trudićemo se da u narednim nedeljama pratimo šta će se dešavati sa ovim odličnim web pretraživačem za mobilne uređaje. Adresa: Opera Mobile 9. 5
 
   

Mobilni telefon: SkyFire - pun web pristup preko mobilnog web pretraživača

 

 

 

Pretraživači mobilnih telefona su mnogo napredovali u zadnjih nekoliko godina, ali je napredovao i web. Današnji pretraživači mobilnih telefona kao što su Opera Mini i Safari za iPhone vam omogućuju da zumirate u i iz web stranica i omogućuju vam da skalirate tekst i slike kako bi stali na male ekrane. Vi čak možete da gledate i neke video filmove. Ali mobilni pretraživači i dalje teško izlaze na kraj sa stranicama koje koriste Ajax, Flash 9, JavaScript, i druge moderne tehnologije. Skyfire je novi pretraživač za Windows Mobile smartphone-ove koji se trenutno nalazi u privatnoj beti i prikazan je na DEMO 2008 konferenciji. Skyfire tim tvrdi da je ovo prvi pretraživač koji podržava Flash 9, a na osnovu svedočenja ljudi koji su posetili konferenciju ovaj web pretraživač može da prikazuje YouTube i druge multimedijalne sadržaje, baš kao i desktop web pretraživači. Vi ne treba da daunlodujete i konvertujete video fajlove da biste mogli da ih pregledate, ili da ih otvarate u posebnom video plejeru. Prema Webware-u, Skyfire to postiže tako što se ponaša kao proksi pretraživač. Drugim rečima, ova Windows Mobile aplikacija nije čistokrvni web pretraživač. Umesto toga, Skyfire hostuje aplikaciju na svojim serverima koja obavlja celokupan posao oko renderovanja web sadržaja a onda ga isporučuje klijentskom softveru na vašem mobilnom telefonu. Sa jedne strane, ovo omogućuje lako isporučivanje web sadržaja na minijaturne uređaje kao što su mobilni telefoni. Sa druge strane, malo nas brine šta će se desiti ako Skyfire postane popularan i kompanijski serveri počnu da trpe udarce sa svih strana od korisnika koji šalju web zahteve sa svojih mobilnih telefona. Skyfire trenutno podržava Windows Mobile 5. 0/6 telefone sa kompletnom QWERTY tastaturom. Klijent za Symbian stiže uskoro. Adresa: Skyfire
 
   

Mobilni telefoni - LG U880

 

 

 

LG U880 je LG-jev najtanji i najlakši 3G mobilni telefon do danas. U stvari on je mnogo tanji i lakši od mnogih 2G telefona! U880 je atraktivni sklapajući telefon koji dolazi u crnoj, srebrnoj i roza varijanti. Tastatura je četvrtasta sa ravnim tasterima koji su laki za kucanje. Uprkos svojoj kompaktnoj veličini U880 mobilnom telefonu ne manjka funkcija. Upravo suprotno - on je LG-jev telefon sa najvećim brojem funkcija. On podržava kompletan raspon 3G funkcija (video poziv, daunlodovanje medija, brz internet pristup), ima fotoaparat od 1. 3 megapiksela (na žalost bez blica), video rekorder, i MP3 plejer. Interni displej je veliki, svetao i može da prikaže 262. 000 boja. Takođe smo impresionirani kvalitetom eksternog TFT displeja koji je svetao i lak za čitanje na otvorenom i ima 65. 000 boja. Takođe smo zadovoljni što poseduje i Bluetooth USB konektivnost (sa veoma korisnim USB punjačem) i memorijsku karticu. Čak je i životni vek baterije dobar za 3G telefon. Da li U880 uopšte ima mana? Ne samo da su proizveli veoma moderan 3G telefon koji je trenutno najtanji u svojoj kategoriji i dolazi u tri boje, već su to uradili na praveći kompromise sa funkcijama ili životnim vekom baterije. ako hoćemo stvarno da budemo sitničavi, rekli bismo da njegov dizajn nije toliko inspirativan kao dizajn Motorola V3X, ali je svakako funkcionalan i izgleda mnogo bolje nego prethodne generacije 3G sklapajućih telefona. Fotoaparat, iako ima 1. 3 megapiksela, ne daje savršene rezultate a zvonjava bi takođe mogla da bude glasnija. Međutim, ovo su sve veoma male zamerke. Na kraju možemo da kažemo da je U880 izvanredan mobilni telefon! Napomena: U880 je sada zamenjen sa modelom U890. Mreža: 900Mhz, 1800Mhz, 1900Mhz, UMTS (W-CDMA),Dimenzije telefona: 99x49x18 mmMasa: 99 gramaTip ekrana: TFTBroj boja: (18-bit) 262. 144 bojaRezolucija: 176x220 pikselaTip pomoćnog ekrana: TFTBroj boja: (16-bit) 65. 536 bojaRezolucija: 96x96 pikselaZvučnici: stereoMelodije: monofone, polifone,Format melodija: mp3,Broj kanala: 64Rezolucija kamere: (SXVGA) 1280x1024 pikselaBroj piksela: 1. 31 megapikselaMemorija telefona: 75 MBPodržani tipovi kartica: Trans Flash,Operativni sistem: fabričkiFormati fajlova: aac, mp3,Ostalo: kalkulator, kalendar, alarm,Konekcije: USB port, Bežično : bluetooth,Prenos podataka: GSM (9,6 Kb/s), GPRS (115 Kb/s), W-CDMA (384 Kb/s),WAP: 2. 0E-mail protokoli: POP3, IMAP4, SMTP,Ostalo : SMS, MMS
 
   

Mobilni telefoni - Samsung SGH-Z540

 

 

 

Dobro Tanak, odlično dizajniran. Veliki, oštar TFT displej. 3G. Rosbustan kvalitet izrade. Eskterni tasteri za upravljanje muzikom. Velika interna memorija. Loše LCD ekran privremeno ostavlja bezbojne linije kada se pritisne. Nema slota za proširenje memorije. Nema FM radio. Samo jedan ulaz za slušalice, punjač i USB kabl. Zaključak Samsung SGH-Z540 impresionira svojom tankom linijom, fenomenalno bistrim prikazom i pristojnim setom multimedijalnih funkcija, mada nepostojanje mogućnosti proširenja u jednom 3G telefonu može neke korisnike da odvrati od njega. Mreže: Tri Band 900/1. 800/1. 900 MHz, UMTS 2. 1 GHz Video pozivi/Audio & Video Streaming/3GDimenzije:99 x 50,5 x 14,9 mm Masa: 105 g Unutrašnji ekran: QVGA TFT LCD 262. 144 boje, 240 x 320 piksela (5,9 cm)Spoljašnji ekran: TFT LCD 65. 536 boja, 128 x 128 piksela (2,7 cm) Dve integrisane kamere sa LED blicom: 1. 280 x 1. 024 piksela/640 x 480 piksela i 1,3 Megapiksela/VGA Digitalni zoom 4x Foto-efekti/Foto-okviri/4 načina fotografiranja Video zapis sa zvukom (do 1 sat snimanja) MPEG4/H. 263/AMR NB/AAC MP3/WMA/Real Audio/AMR/AAC/AAC+ Equalizer/3D zvuk/Skinovi SMS, MMS, E-Mail klijent (POP3/SMTP/IMAP4) Video poruke 295 KB maksimalna veličina MMS poruke Memorija (100 MMS-a/200 SMS-a) Tonovi zvona: 64 tona (polifone melodije), MP3 Bluetooth tehnologija WAP 2. 0/USB/Sync ML GPRS klasa 10 (2 Upload/4 Download) Standardna baterija 880 mAh Razgovor do 3,5 sati /Na čekanju do 200 satiMemorija: 140 MB Spoljašnji tasteri za upravljanje MP3 Playerom Dva stereo zvučnika Video pozadine Povezivanje fotografije i telefonskog broja Java MIDP 2. 0/5 igrica vCard & vCalendar 1. 000 unosa imena po 5 brojeva/grupe Svetsko vreme Kalkulator Popis obaveza Alarm Izračunavnaje valuta Diktafon Mikrofon Slušalice
 
   

Mobilni telefoni za pokojnike

 

 

 

Prema rezultatima jedne nedavno provedene studije, više od jedne petine Britanaca bi volelo da budu sahranjeni zajedno sa svojim mobilnim telefonima. Za to, po njihovim rečima, postoji nekoliko “jakih” razloga. Jedan od razloga leži u želji korisnika da mu mobilni telefon bude pri ruci i na onom svetu, kako bi mogao i dalje da prima pozive i SMS poruke od svojih voljenih. Kao što svi dobro znamo još iz osnovne škole, stari Egipćani su imali običaj da pokojnike sahranjuju sa što je više moguće materijalnih dobara, a izgleda da i Britanci razmišljaju na otprilike sličan način. Jedina razlika je u tome što bi Britanci da na onaj svet sa sobom ponesu objekte koji u sebi sadrže neka posebna sećanja, umesto stvari koje imaju materijalnu vrednost. Tokom pomenutog istraživanja, od ispitanika, starih između 18 i 30 godina, tražilo se da navedu jedan objekat koji bi najviše želeli da im bude stavljen u sanduk, kad dođe vreme da pođu u večna lovišta. Oko 17 posto njih odabralo je mobilni telefon, koji je tako zauzeo treće mesto na listi, odmah iza venčanih burmi i drugihe delova nakita, kao što su ogrlice i narukvice. Od drugih stvari lične prirode, na listi su se još našle fotografije voljenih osoba, pisma i igračke iz detinjstva. Nadalje, većina onih koji bi se opredelili da sa sobom u grob ponesu mobilni telefon, kažu da bi to učinili iz razloga što bi tako mogli da od svojih voljenih i dalje primaju SMS poruke. Neki od ispitanika, koji se užasavaju pomisli da bi mogli biti živi sahranjeni, kažu da bi im u takvoj situaciji mobilni telefon bio jedini spas od užasne smrti, dok su drugi kao razlog naveli to da, jednostavno, ne žele da im bilo ko vršlja po sačuvanim sličicama i tekstualnim porukama kada oni više ne budu među živima. Mada će se mnogima od vas sve ovo možda učiniti morbidnim, izgleda da na neke ljude utešno deluje već sama pomisao da će njihovi voljeni, i nakon njihove smrti, moći da im šalju poruke, bez obzira da li će oni biti u stanju da ih “pročitaju” ili ne. Prema rečima jednog od predstavnika kompanije Dial-a-Phone, “Mobilni telefon za savremenog čoveka predstavlja sredstvo koje mu obezbeđuje trenutnu komunikaciju sa svetom koji ga okružuje. Stoga ne treba da čudi što, danas, veliki broj ljudi veruje da će se sa smrću mnogo lakše suočiti ako pored sebe ima mobilni telelefon, umesto tradicionalnih religijskih objekata, poput brojanice ili molitvenika. ”
 
   

Moćne alternative za Yahoo Messenger

 

 

 

Mnogi korisnici ne znaju da je Yahoo Messenger više od jednostavnog klijenta za slanje poruka i da poseduje puno moćnih funkcija koje omogućavaju korisnicima da sa lakoćom komuniciraju. Od kada je izdata verzija 6, Yahoo Messenger je stalno promovisan i bacan u prvi plan kako bi postao najpopularniji besplatan program na Internetu. Kao što znate, ovaj klijent za trenutno slanje poruka je besplatno dostupan ako otvorite jednostavan Yahoo nalog koji je takođe kompatibilan sa drugim proizvodima koje je kompanija razvila, kao što su mail i bookmark-ovi. Međutim, većina Yahoo klijenata kreira svoje naloge zato što žele samo da komuniciraju na Internetu pomoću Yahoo Messengera. Poslednja verzija programa omogućava klijentima da četuju i istovremneo koriste web kameru, da šalju emotikone i zvuk, da šalju fajlove ili kreiraju konferencijske razgovore i tako komuniciraju sa više klijenata u isto vreme. Međutim, neki od korisnika nalaze da su neke od ovih funkcija dosadne i nepotrebne i zato prestaju da koriste Yahoo Messenger. Sada postoji samo nekoliko klijenata za trenutno slanje poruka koji omogućavaju korisnicima da komuniciraju koristeći različite mreže kao što su Google Talk ili Windows Live Messenger. U nastavku članka predstaviću vam najmoćnije alternative za Yahoo Messenger koje vam omogućavaju da komunicirate sa svojim prijateljima iz drugih programa koji imaju  podršku za Yahoo Messenger. U stvari, pomoću jednog od sledećih programa bićete u mogućnosti da komunicirate sa svakim vašim kontaktom iz Yahoo liste, ali ćete za to koristiti malo drugačije funkcije i drugačiji interfejs. Trillian Trillian je verovatno jedna od najboljih Yahoo zamena koje pomažu korisnicima da se povežu na više mreža uključujući portal Yahoo giganta. Program vam omogućava da šaljete fajlove Yahoo kontaktima ali obezbeđuje drugačiji set emotikona i zvukova. Interfejs je 100 procentno promenjen zato što vam Trillian omogućava da podesite izgled tako što ćete upotrebiti drugačije stilove ili teme. Sada programeri rade na novoj verziji programa koji će uključivati podršku za mnoge Yahoo Messenger edicije i učiniće ih potpuno kompatibilnim sa vašim klijentom. Gaim Gaim je još jedna moćna Yahoo Messenger alternativa, koja je nedavno preimenovana u Pidgin posle nekih problema sa poznatim kompanijama. Međutim, Gaim je i dalje dostupan za preuzimanje u verziji 2. 0 beta 6 ali moraćete da instalirate GTK+ za Windows kao dodatak za samostalni program. Gaim nudi podršku za većinu Yahoo Messenger funkcija uključujući prenos fajlova i emotikone ali takođe uključuje neke nove alatke koje mogu da budu veoma korisne za četovanje. Na primer, Psychic plugin pomaže korisnicima da otkriju kada drugi korisnik Yahoo Messengera počne da kuca poruku čak i pre nego što pritisne dugme Enter. Mislim da su ova dva programa najmoćnija u ovoj kategoriji. Zato ako želite da upotrebite klijenta za trenutno slanje poruka koji nije Yahoo Messenger možete da ga preuzmete sa Softpedia web sajta. Međutim, ako i dalje želite da četujete sa lakoćom bez instaliranja bilo kog programa, možete da upotrebite jedan od web zasnovanih klijenata koji će vam pomoći da komunicirate na Internetu iz onlajn interfejsa. Iako se Yahoo-ov Web Messenger smatra dobrim rešenjem, takođe možete da upotrebite Meebo, rešenje koje podržava puno protokola za slanje poruka.
 
   

Moćniji desni klik

 

 

 

Pored opcija folder bookmarking, copy to, move to, tu je i go up, mnogo brža od kretanja mišem i mogućnost kopiranja imena file-a ili path-a na clipboard, kao i veoma korisna duplicate funkcija. Postoji i besplatna verzija Right Clicker-a.
 
   

Modeli marketing nastupa preduzeća na Internetu

 

 

 

Sama ideja o Internet prusustvu je veliki korak za jedno preduzeće. Preduzeće prvo treba da se oslobodi okova u vidu fraze: „Ne razumem se ja u računare i internet, to je skupo“ i da počne da gleda u budućnost. Pri osnivanju svakog poslovnog poduhvata na Internetu preduzeće prolazi kroz tri faze Internet prisustva: priprema prisustva, građenje prisustva i praćenje i unapređenje nivoa Internet prisustva. Internet marketing je više od promocije. To je skup mnogih raznorodnih akcija koje omogućavaju kvalitetno dugoročno prisustvo na Internetu. Kroz sve faze treba imati na umu one osobine koje predstavljaju suštinu preduzeća. To su identitet, pojava i reputacija. Identitet preduzeća ili korporativni identitet je osobina preduzeća koja ga čini jedinstvenim i prepoznatljivim, a ostvaruje se doslednom upotrebom reči (ime preduzeća, slogan) i simbola (logotip, boje). Korporativni identitet mora da omogući trenutnu prepoznatljivost preduzeća na osnovu priloženih vizuelnih elemenata. Pojava odnosno imidž govori o nastupu preduzeća u onlajn okruženju u odnosima sa svojim partnerima i klijentima. Ova osobina preduzeća stvara emociju ili raspoloženje na osnovu koga se vremenom gradi reputacija koja se, jednom stečena, teško menja. Reputacija je opšte (generalno) mišljenje u javnosti (partneri, klijenti, javno mnenje uopšte) koje dominira kada se govori o datom preduzeću. Reputacija je izuzetno važan faktor u poslovanju preduzeća. . Primera radi, ukoliko obaveze prema poslovnim partnerima preduzeće ostvaruje u roku i ukoliko je kvalitet usluge na zavidnom nivou, reputacija je dobra. Ukoliko su klijenti uvek srdačno i uljudno primljeni i zadovoljni su uslugom, reputacija je dobra. Dobra reputacija je bitna zbog ponovljene kupovine i zbog preporuke. Jedan od najvećih problema svih prodavaca (iako ga mnogi nažalost nisu ni svesni) jeste kako prodati posle prodaje, tj. navesti kupca da kupi ponovo. . O ovome će biti reči kada budemo govorili o odnosima sa kupcima. . Preporuka je jedan od najboljih načina oglašavanja. . Klijent koji je izuzetno zadovoljan uslugom neće oklevati da preporuči preduzeće svojim prijateljima, saradnicima, poznanicima. Takav klijent je izuzetno vredan jer, uveren u kvalitet, on preporučuje nešto što je sam proverio i čime je zadovoljan. Ukoliko je reputacija loša, to će se odraziti na trenutnu pojavu (imidž) preduzeća u vidu početne predrasude. Ukoliko je i imidž loš, narušen je i sam identitet preduzeća, tj. postaje beskoristan jer je svuda garant loše usluge i nekvaliteta. . Zato je od presudnog značaja da preduzeće održi visok nivo kad ga jednom postigne, jer pad ima katastrofalne posledice. Marketing modeli Prijavljivanje na pretraživače je osnovna akcija koju treba sprovesti. Google i Yahoo! drže preko 80% ukupnog saobraćaja i smatra se da je dovoljno prijaviti web sajt samo na ova dva pretraživača. Ipak ne treba tu stati. Sajt treba prijaviti i na preostalih nekoliko većih pretraživača i direktorijuma. O ovome detaljnije kada budemo pričali o povećanju posećenosti web sajta Linkovanje – Iskustvo pokazuje da je značajan izvor saobraćaja (a i bitan faktor u rangiranju na pretraživačima) broj linkova sa drugih sajtova koji vode ka našem sajtu (inbound links). Ti linkovi se neće pojaviti sami od sebe. Postavljanje linka na drugi sajt se može platiti u vidu oglasa (baner ili link) ili razmenom linkova, odnosno banera (recipročni linkovi). Inner Site Marketing Tactics se odnosi na marketinške taktike koje se koriste unutar samog web sajta. Ovaj model podrazumeva promociju u sklopu vizuelnih, sadržajnih i organizacionih celina web sajta. Osniva se na ideji da se posetiocu na jasan način prikaže šta može da pronađe na sajtu i gde se to nalazi. Vizuelni elementi mogu da svojim izgledom ukazuju na određenu sekciju ili stranicu sajta. Sadržajni elementi se odnose na tematske celine u sadržaju sajta i ukazuju na srodne teme unutar jedne celine. Promocija u skolopu organizacionih celina ima za cilj da odgovori na potrebe korisnika ukazujući mu na organizacione celine koje mogu da mu budu od interesa. Email marketing predstavlja oblik direktnog marketinga u vidu slanja promotivnih e-mail poruka ciljanoj populaciji. Razlog zašto treba birati ciljanu populaciju je taj što je vrlo tanka granica između jednostavnog obaveštenja i neželjene poruke (spam). Ovaj sistem često može da pruži zavidne rezultate, ali isto tako jedan slučaj iz prakse je pokazao da je od 10 000 promotivnih poruka, samo pet rezultiralo željenom akcijom. Mnogo faktora učestvuje u ovom marketing modelu, od ciljane populacije preko načina na koji je e-mejl napisan do dobre procene. Ipak, treba imati u vidu da je ova tehnika Internet marketinga na prvom mestu i po rejtingu i po upotrebi. PR aktivnosti imaju zadatak da uspostavljanjem kvalitetnih odnosa sa javnošću upravljaju pojavom i reputacijom preduzeća. Kalitetna komunikacija treba da doprinese unapređenju reputacije preduzeća. Radi toga PR mora da bude prisutan od ideje o Internet prisustvu do realizacije i praćenja efekata, a pogotovo u kreiranju sadržaja koji se predstavljaju onlajn. Druge PR aktivnosi su plasiranje članaka drugim medijima (npr. Drugi sajt koji objavljuje vaše članke) i uspostavljanje kontakta sa medijima na sopstvenom sajtu (npr. Postavljanje posebne Press sekcije koja sadrži adekvatan materijal za novinare i kontakte za bliže informacije). Affiliate programi su odličan izbor ukoliko sajt prodaje proizvod ili uslugu. Putem affiliate programa kupcima se nudi provizija ukoliko dovedu druge kupce. Ako sajt stvori samo 10 affiliate partnera i svaki od njih dovede samo po 2 kupca, to znači da na sajt već dolazi 20 kupaca sa preporukom, dakle posetilaca spremnih da vide prodajnu priču i da izvedu traženu akciju, tj. kupe proizvod ili uslugu. Postoji još niz raznih tehnika. Viral marketing koristi ideju virusa pri širenju propagandne poruke (na dnu svake e-mail poruke npr. piše: pošaljite tri prijatelja i zaradite bonus). Internet oglasi su onlajn servis oglašavanja gde su sajtovi svrstani prema kategorijama. News Groups, email diskusione grupe i web forumi su odlično mesto da pojedinci istupaju u korist svog preduzeća ili ličnog biznisa. Na ovom mestu treba napomenuti da sa postavljanjem kvalitetnog sajta ne prestaje angažovanje. Tek tada počinje glavni deo projekta koji se odnosi na stalno unapređivanje i poboljšavanje pozicije kroz primenu pomenutih marketinških tehnika. Bogdan Gavrilovićgavrilovic. bogdan@gmail. comhttp://www. bogdangavrilovic. com/
 
   

Moguća pojava iPhone-a na tržištu pre planiranog roka

 

 

 

Kruže glasine da će se iPhone pojaviti u prodavnicama ranije nego što očekujemo. Mada je prvobitno planirano da isporuka ovog mobilnog telefona preko distributivne mreže mobilnog operatera Cingular započne negde tokom juna meseca, prema nekim neproverenim informacijama on bi trebalo da bude dostupan znatno pre tog roka, možda već tokom aprila. U stvari, isporuka proizvoda pre planiranog roka uopšte nije neuobičajena za kompaniju Apple. Ipak, bez čvršćih dokaza o navodnom prevremenom objavljivanju iPhone-a, mi svakako ne bismo istrčavali pred rudu. Ukoliko su ove glasine u početku i bile širene iz neproverenih izvora, pri čemu je najveći broj navodno poticao iz kompanije Cingular, vest da bi iPhone mogao postati dostupan već u aprilu potekla je od nekih mnogo pouzdanijih “tastera”. Sada je potpuno jasno da je ulazak iPhone-a u prodavnice nešto što veliki broj ljudi željno iščekuje, a isto je toliko tačno da je ovaj mobilni telefon u određenoj meri inovativan i privlačan. Lepo bi bilo da na njega ne moramo čekati do juna meseca, ali to se svakako neće dogoditi samo zbog toga što bi to nama bilo milo. Čak i ako u Apple-u planiraju da iPhone puste u prodaju pre prvobitno najavljenog roka, mi za to verovatno nećemo znati sve dok se to zaista ne dogodi. Naime, mi ovde pričamo o istoj onoj kompaniji Apple koja je čitav svet držala u mraku više od 30 meseci, a da za sve to vreme nije procurela ni najmanja informacija u vezi iPhone-a, sve do zvanične prezentacije koju je Steve Jobs održao u januaru. Ispostavilo se čak da ni jedna jedina fotka ovog telefona koja je procurela u javnost, ni izbliza ne odražava konačan izgled ovog telefona. Štaviše, u Apple-u nisu bili voljni da svom poslovnom partneru, kompaniji Cingular, pokažu barem prototip iPhone-a, sve do svega par nedelja pre njegove zvanične prezentacije, a čak su išli dotle da kreiraju lažne prototipe i pokazuju ih svojim zaposlenima. U međuvrtemenu, ostaje nam samo da se nadamo da su pomenute glasine tačne i da ćemo iPhone zaista moći da kupimo već u aprilu.
 
   

Moja konzola može da reprodukuje DVD-ove? Super!

 

 

 

Nakon što pročitate ovaj članak promenićete svoje mišljenje o broju gejmera na svetu. Trenutno, studija koju vodi The Diffusion Group je utvrdila da 80 procenata od 2000 vlasnika konzola koji su ispitani su svesni mogućnosti svog sistema – uglavnom za reprodukovanje DVD-ova. Izgleda da samo 30 procenata njih zna da to mogu da urade sa konzolom za igranje, dok samo 13 procenata stvarno koristi ovu funkciju. Evo celog izveštaja Gamasutra-e: “Novi izveštaj o upotrebi konzola za igranje za gledanje filmova u kojem je učestvovalo 2000 ispitanika, kaže da se 74 procenata domaćinstava oslanja samo na samostalne DVD plejere za gledanje filmova, dok četvrtina naručuje filmove na internetu ili ih iznajmljuje. Gledajući dublje u rezultate ovog istraživanja, izveštaj otkriva da otprilike polovina domaćinstava u SAD ima barem jednu konzolu za igranje a 15 procenata ima više od jedne”. Sad se spremite za dobar deo. Kao što izveštava isti sajt, “samo 30 procenata vlasnika konzola koje mogu da reprodukuju DVD je reklo da konzola koju imaju omogućava reprodukovanje DVD-ova, što govori da mnogi korisnici ne poznaju mogućnosti današnjih konzola za igranje i potrebno ih je obrazovati da bi svoje platforme koristili i za medije koji nisu igre”. Naravno, ovo ukazuje na nešto još ozbiljnije što ja ne mogu da ne spomenem. Nintendo-ov uspeh sa Wii i DS-om. Normalno, igrači znaju za funkcije osetljivosti na pokret i upotrebu touchscreen-a ali mnogi izveštaji govore da Nintendo koriste i neki ne-gejmeri koji su čuli za magični Wiimote i želeli su da ga isprobaju zato što zvuči potpuno nezemaljski. Stvarnost je da mnogi od njih nemaju pojma sa igranjem igara, koja govori mnogo o industriji igara sa stanovišta ko pobeđuje a ko obezbeđuje bolje iskustvo u igranju igrica. Sa druge strane, ne možemo isto da kažemo za Sony-jev PS3 i njegov plavi zrak anđeoske svetlosti koji stavlja Sony u još goru poziciju. Stvarno, šta mislite koliko PS3 kupaca je potražilo laserski zrak odmah nakon što su ga izvadili iz kutije?
 
   

Momak, gde moj Gmail nalog?

 

 

 

Gmail, email rešenje koje je realizovao Google, je ponovo tema brojnih žalbi od strane korisnika nakon što je gigant pretrage uklonio brojne Gmail naloge. Po rečima u poruci koji je postavio Gmail Guide na Google Group diskusiji, kompanija je slučajno uklonila nekoliko naloga kada su radnici pokušavali da identifikuju Gmail spemere. Kao što je objavljeno, više spam poruka je napalo Gmail sandučiće za poštu iako je Google proizvod smatran kao najefikasnije email rešenje protiv neželjenih emailova. “Mi smo aktivno istraživali grupu naloga koji su slučajno bili isključeni i trenutno traje proces ponovnog uključivanja ovih naloga. Ova greška je nastala prilikom identifikovanja velike mreže spemera koja je ugrožavala Gmail sistem i koju smo uklonili kako bismo sprečili navalu spema u vaše Gmail inboxe. Mi se izvinjavamo zbog ovog nesporazuma i cenimo vaše strpljenje. Date naloge ćemo uključiti u mrežu što je moguće brže” rekao je Gmail Guide na Google Groups. Nakon što su brojni korisnici izvestili o problemu na Google Groups, Gmail tim je krenuo na posao i ispravili su problem. Po rečima Gmail Guide posta, većina naloga je ponovo uključena u roku od 48 sati ali neki korisnici su trebali da čekaju više od 6 dana. “Mi smo vredno radili poslednjih nekoliko sati da bismo identifikovali inficirane naloge i sada smo ponovo omogućili pristup većini ovih naloga. Ako i dalje vidite poruku koja ukazuje da je vaš nalog isključen, molimo vas da budete strpljivi jer ćete uskoro moći da se ulogujete na njega” napomenuto je u postu. Dakle, ako vaš Gmail nalog prikazuje “Sector 6” grešku ili “Account Lockdown” poruku, nemojte da brinete jer ćete uskoro ponovo moći da pristupite vašoj Gmail pošti.
 
   

Moxia predstavila USB baterije za mobilne telefone

 

 

 

Iako je tržište danas relativno dobro snabdeveno različitim tipovima punjača za mobilne telefone, neke kompanije počinju sve intenzivnije da se bave i samim baterijama za mobilne telefone. Kompanija Moxia, koja se do sada uglavnom bavila proizvodnjom USBCELL baterija opšte namene, koje se mogu dopunjavati preko kompjuterskog USB porta, nedavno je počela sa proizvodnjom baterija za mobilne telefone, zasnovanim na istoj toj tehnologiji. Ove baterije u svom telu sadrže USB priključak, tako da kao izvor napajanja za njihovo punjenje možete upotrebiti bilo koji uređaj koji na sebi ima USB port, uključujući PC računare, te Xbox ili PS3 igračke konzole. S obzirom da je ovaj priključak smešten sa zadnje strane baterije, korisnik uopšte ne mora vaditi bateriju iz telefona da bi je napunio. Sve što treba da uradi jeste da skine poklopac telefona i na bateriju priključi specijalan, rastegljivi USB kabal. Kupovinom jedne ovakve baterije marke Moxia, više nećete morati da brinete zbog toga što ste punjač za mobilni zaboravili kod kuće, ili što ste bateriju istrošili tokom radnog dana, jer ćete u svojoj blizini sigurno naći neki slobodan USB slot, ma gde da se nalazili. Doduše, tamo gde ima kompjutera verovatno postoji i neka slobodna električna utičnica na zidu, ali ovako barem nećete morati da sa sobom svuda teglite punjač za mobilni telefon. Jedino što za sada ostaje nepoznato jeste u kojim će sve markama mobilnih telefona ove nove baterije moći da se upotrebe. Prema nekim nezvaničnim informacijama iz kompanije Moxia, nove baterije će moći da se koriste na jednom broju najpoznatijih marki mobilnih telefona, kao i na Blackberry i raznim prenosivim uređajima, mada i dalje ostaje nejasno šta se tačno podrazumeva pod terminom “najpoznatije marke”. Ipak, sasvim je logično pretpostaviti da će se na listi gotovo sigurno naći modeli marke Sony Ericsson i Motorola, s obzirom da su upravo ovi modeli prikazani na reklamnim materijalima za nove baterije.
 
   

Može li Smart Phone da zameni laptop?

 

 

 

Često upotrebljavate telefon i računar za pregledanje ličnih dokumenata, email-ova i web stranica? Postoji li stvarno dobar telefon koji možete da upotrebite za sve te stvari? Ovo je stvarno dobro pitanje. Poslednjih godina mobilni telefoni su mnogo uznapredovali, ali da li su došli do tačke gde mogu u potpunosti da zamene laptop? Teško pitanje, i zavisi od toga kako koristite računar kada ste na putu. Počnimo sa prednostima telefona. To je lako. Telefon je daleko lakše prenositi, lakše mu je pristupiti (nema butovanja ili isključivanja) i ima bateriju koja će trajati barem jedan ceo dan. Ne treba da pronađete mesto da sednete i podignete mu poklopac, što može da bude jako nezgodno (Pretpostavljam da biste nabavili 3G WAN karticu za notebook, što znači da biste biti u mogućnosti da dobijete pristup bilo gde bez potrebe da budete blizu Wi-Fi vruće tačke). Hajde sada da razmotrimo (bitne) mane. Prva je veličina ekrana. Ovo je veliki problem, po mom mišljenju. Čak i najveći od ekrana mobilnih telefona je minijaturan kada se uporedi sa čak i najmanjim laptopovima. Takođe i rezolucija je premala: Većina mobilnih telefona ima rezolucije od 480 x 320 piksela ili manje, često i polovina od obe ove dimenzije. Šta to znači u praksi? Radi se o tome da ako želite da prikažete sliku velike rezolucije nećete imati ni približno onoliko prikazanih detalja kao što biste dobili na laptopu. Samo to bi moglo da uništi neki posao koji se oslanja na vizuelnu informaciju. Sledeće je unos. Većina smart telefona uključuju potpunu QWERTY tastaturu i neku vrstu sistema za pokazivanje za kontrolisanje radnji (kao što je miš). Sidekick III ima trackball. Neki smart telefoni, kao što je Treo, imaju touchscreen koji možete da upotrebite sa olovkom. Ako vam odgovara da kucate sa palcem, ovo verovatno nije veliki problem. Ali nemojte da očekujete da ćete ukucati 70 reči u minuti što biste možda i uspeli na PC-ju. A brzina? Ovde imamo dobre vesti: 3G mobilni telefoni nisu užasno spori u poređenju sa laptopom koji koristi 3G karticu. I to ima smisla: Oboje pristupaju istim mobilnim mrežama za prenos podataka. Razlika dolazi sa Wi-Fi-jem: Sa laptopom možete da se popnete na Starbucks i da dobijete mnogo bolje iskustvo u bežičnom Internetu preko Wi-Fi mreža veće brzine. Samo nekoliko mobilnih telefona nudi Wi-Fi radio, tako da ćete uglavnom biti preusmereni na mobilnu mrežu. Ipak, pošto Wi-Fi servis košta skoro uvek dodatno gde god da odete, možda ćete ipak želeti da ostanete pri 3G servisu, pošto mnogi korisnici plaćaju mesečno za neograničeni pristup. Konačno, ne zaboravite kačenje fajlova. Jedna je stvar čitati tekstualni email, a druga stvar je editovati Word dokumente i tabele na mobilnom telefonu. Mnogi telefoni dozvoljavaju samo read-only pristup prikačenim fajlovima, tako da ako ste se odlučili da idete ovim putem, uverite se da ste nabavili model koji može da edituje dokumente kao i da ih prikaže. I nemojte da očekujete sve funkcije koje dobijate na PC-ju: Editovanje dokumenata putem telefona je uvek ograničeno u poređenju sa potpuno opremljenim desktop paketom. To je suština. Sledeće što biste stvarno trebali da se zapitate je koliko su vam strašne ove mane u poređenju sa činjenicom da ne treba da nosite laptop sa sobom. I najvažnije: Zapitajte se koliko ćete vremena uštedeti. Da li su minuti koje ćete izgubiti na otvaranje i zatvaranje laptopa i pronalaženje mesta da sednete stvarno tako strašni? Ili ćete to vreme svakako izgubiti u pronalaženju i kuckanju na malenoj tastaturi umesto da kucate na pravoj tastaturi? Ovo su pitanja na koja jedino vi možete da odgovorite, ali ja ću ponuditi moje mišljenje o tome kako rade ultra-mobilni korisnici: Oni i dalje rade i sa smart telefonom i sa laptopom, koristeći laptop kad god je to moguće a telefon kada nije. Da li to znači da ste osuđeni da koristite oba uređaja? Da, to je verovatno tužna činjenica vašeg  života.
 
   

Može li žudnja za malim mobilnim telefonom da bude dobra stvar?

 

 

 

Kada neki ljudi kažu da njihovi mobilni telefoni vrede milione dolara oni se ne šale! Po rečima CNN-a, GoldVish, provajder luksuznih telefonskih komunikacija prodao je svoj “Le Million” mobilni telefon (koji je i dobio naziv po svojoj ceni) ruskom biznismenu koji je ispljunuo 1. 2 miliona dolara u toku Millioners Fair u Kanu, Francuskoj. Telefon je napravljen od čistog zlata i okićen dijamantima. Za one koji nisu toliko bogati, kompanija ima 15 drugih modela luksuznih mobilnih telefona, čija cena počinje od 24. 000 dolara. GoldVish je možda ekstrem, ali nije sam na polju dizajniranja “preteranih mobilnih telefona”. Aktuelna je trka u kreiranju Blahnika od mobilnih telefona. U proteklih nekoliko meseci, videli smo Vertu-ovu Diamond kolekciju (83. 000 dolara), prepunu priča da su Brad Pitt i David Beckham njihovi ponosni vlasnici. Peter Aloisson, dizajner svih lepih stvari, koristi zlato i dijamante za Nokia i Motorola mobilne telefone; cene počinju od 32. 000 dolara. A u skladu sa Longest List of the Longest Stuff, David Morris International of London kreirao je i prodao mobilni telefon za 104. 050 dolara 1996. godine. Telefon je bio napravljen od 18 karatnog zlata a tastatura je bila prepuna belih i roza dijamanata. Smešno – mi ostali smrtnici nikada ne treba da platimo toliko malo za mobilni telefon! (Sećate li se 1983. godine, trubeće zveri od telefona, Motorola DynaTAC, koji je bio prvi registrovani prenosivi telefon, prodat za 4. 000 dolara). Srećom, za većinu nas, cene mobilnih telefona stalno padaju. Telefoni su takođe postali manji i lakši i uvek imaju neke nove funkcije. Kažite da sam luda, ali lakši, manji telefon i nove funkcije su odličan razlog da kupite telefon po pristojnoj ceni i da ga menjate svake godine ili svake druge godine. Ko je taj koji bi normalnog uma platio milion dolara za težak telefon koji je napravljen od zlata koji nema ni približno toliko modernih funkcija? Zašto je dobra žudnja za mobilnim telefonom Da li išta dobro može da proiziđe iz ljubomore zbog mobilnog telefona? Sigurno da može. Sinoć sam večerala sa drugaricom koja je neizlečivi optimista. Evo priče koju mi je ispričala: Prilično lepa plavuša koja je po struci inženjer i radi u priznatoj kompaniji obavljala je razgovare sa decom u gradu pokušavajući da ih zainteresuje za budućnost u matematici i nauci, ali nije naišla na prihvatanje. Tada joj je zazvonio mobilni telefon. Izvukla je iz torbice svoj Motorola mobilni telefon roza boje. Pre nego što je uopšte i mogla da se javi na poziv, bila je obeležena kao “cool”, a sa njom i matematika i nauka. Ako razmetljiv mobilni telefon od platine i zlata koji je okićen dijamantima može da ubedi decu da su nauka i matematika “cool”, onda možda žudnja za mobilnim telefonima može daleko da nas odnese. Razmislite o tome!
 
   

Mozilla isključuje Thunderbird nakon Google-ovog zahteva

 

 

 

Pre nekoliko nedelja, kreator Thunderbirda, Mozilla, je objavila da će prekinuti proces razvoja poznatog email klijenta ali da će program biti i dalje razvijan od strane nekoliko inženjera i impresivne zajednice korisnika. Međutim, brojni komentari koji su postavljeni na Mozilla web sajtu optužuju roditeljsku kompaniju što je dopustila da gigant pretrage, Google, njome manipuliše, pošto je i Google bio umešan u zatvaranje Thunderbirda. Po sadržaju nekih poruka, Mozilla je ukinula email klijent zato što je Google jedan od glavnih partnera koji donosi novac kompaniji i koji želi da poveća uspeh Gmaila. Ako niste znali, Google je sve više i više fokusiran na Gmail, web zasnovani email servis koji će izgleda prerasti u pravi onlajn email klijent pošto je kompanija predstavila Mail Fetcher funkciju. "Pošto je Google glavni finansijer Mozilla Foundation-a, i pošto Google aktivno razvija i nudi sopstveni email ekosistem velikih kvaliteta putem Gmaila i Googla Apps-a, možda oni žele da spreče razvoj Thunderbirda da bi "ohrabrili" one koji žele da napuste Outlook/Exchange da se prebace na Google", komentarisao je korisnik Vaughn Reid zatvaranje Thunderbirda. Zvanični odgovor je bio prilično jasan kada je reč o ugovoru između Google i Mozilla kompanija: "Želim da budem što je moguće jasniji o potpunom neučestvovanju Google-a u ovoj odluci. Google i Google proizvodi nemaju nikakve veze sa ovom odlukom. Mi nismo pitali Google o planovima vezanim za Thunderbird proizvod, o prihodima od Thunderbirda, prihodima od planiranja Gmail proizvoda ili Gmaila, i nismo tražili od Google-a nikakvo mišljenje", rekao je Mitchell Baker, CEO Mozilla-e, kako navode neki izvori. Kao što sigurno znate, sada možete da daunlodujete najnoviju verziju Mozilla Thunderbirda direktno sa ovog linka.
 
   

Mozilla je postavila Ginisov svetski rekord!

 

 

 

Moziila Foundation je i zvanično postavila Ginisov svetski rekord u najvećem broju daunloda programa u jednom danu - kategoriji koja do sada nije postojala. Poslednja verzija Firefoxa skinuta je preko 8 miliona puta, uprkos brojnim problemima vezanim za pad servera i nemogućnosti daunlodovanja odmah nakon pojavljivanja treće verzije Firefoxa. Ovu brojku, vreme i rekord potvrdili su i suci iz Ginisa. Novi Firefox došao je baš kada treba - pre izlaska osme verzije Internet Explorera za kojeg su u Microsoftu rekli da će biti puno sigurniji, stabilniji i jednostavniji za korišćenje. Mozilla novom verzijom želi da zauzme još veći deo tržišta internet pretraživača, a cilj im je da do kraja godine zauzmu više od 25 posto tržišta.  
 
   

MSI lansira M673 laptop

 

 

 

Ako je MSI-ov M677 laptop optočen kristalim van vaše lige, izgleda da sada možete da dobijete praktično isti sistem u malo manje ekstravagantnom paketu, pošto kompanija izdaje M673 model sa istim specifikacijama za manje novca. Za razliku od M677, M673 takođe može da se podesi tako da bude prilagođen vašim potrebama i dostupan je sa svim što možete da poželite, od AMP Mobile Sempron 3200+ do Turion64 X2 TL-60 procesora, sa do 2 GB RAMa, i hard drajvom od maksimalnih 120 GB, sa DVD rezačem, NVIDIA Geforce Go 7400 grafičkom karticom i, naravno, svojim 15. 4 inčnim WXGA standardom prikaza. Još uvek nema reči o ceni, ali sa uklonjenim gore pomenutim kristalima, ona ne bi trebala da bude veće od četiri cifre.
 
   

MSN ulazi u istoriju sa publikom od 10 miliona

 

 

 

Izgleda da je Microsoft napravio pravi potez time što je MSN postao ekskluzivni onlajn medijskim partner za Live Earth. Microsoftu je pošlo za rukom da koncerte koji su pokrenuti oko inicijative za borbu protiv globalnog otopljavanja privuče mnogo pogleda na MSN. Prvog dana Live Earth koncerata Microsoft je objavio da je primio 10 miliona zahteva za video strimovima. Na ovaj način MSN je dobio najveću publiku do sada. “Ušli smo u istoriju” rekla je Joanne Bradford, predsednik i direktor MSN-a. “Milioni ljudi širom sveta su se udružili da se bore protiv klimatskih katastrofa. Do sada MSN je isporučio preko 10 miliona video strimova postajući tako kamen temeljac za Internet emitovanje uživo. Mi očekujemo da ćemo videti još veći broj snimaka nakon što se ljudi vrate da pogledaju svoje omiljene snimke ili da uživaju u njima ako su propustili da ih gledaju uživo”. Njujork, London, Sidnej, Tokio, Šangaj, Rio de Ženeiro, Johanesburg i Hamburg su lokacije u svetu gde su se odvijali Live Earth muzički događaji tokom 7. jula. Kao ekskluzivni onlajn medijski partner za Live Earth, Microsoft-ov MSN je prikazao svih osam koncerata na svih sedam kontinenata. Cilj događaja je bio da se dopre do 2 milijarde ljudi i da se obezbedi podstrek za borbu protiv klimatskih katastrofa. “Cilj Live Earth-a je da našoj globalnoj publici obezbedi načine da “Odgovore na poziv” i da individualno doprinesu rešavanju klimatskih problema” rekao je Kevin Wall, pokretač i producent Live Earth-a. “Obezbeđivanjem mogućnosti da čitav šou pogledaju onlajn, udruženo sa našom kampanjom unikatnih rešenja mi možemo da prenesemo poruku na masovnom nivou na način koji ljude inspiriše na akciju"
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272